Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike - Crazy moves
Dividend:
Cool flöjt! Verkar t o m stämd ;)
Brukar ju gilla dina låtar, du har känsla för att fånga intresset minst sagt med dina alster och det är kanske inte så vanligt, även när man kanske helst hade velat lyssna på det som bakgrund. Den där flöjten, och att du byggt den, lyfter hela alltet. Utan att ha koll på flöjtbyggeri särskilt noga, så är det välgenomtänkt (?) eller välimproviserat snabba noter flöjt och kul att lyssna på. Du har alltså inte bara hantverksskicklighet, utan det låter HM! :) Alltid kul när man kan skilja låtskaparna från varandra. Ibland har det låtit lite som nåt standardregelverk du följt, tänker mest på två tidigare låtar. De var iofs också helt ok, den ena lät rolf t o m.
Iofs är regler lite av grejen, samtidigt som man skall vara nyskapande. :wacko: Svårt att balansera kanske, låten är nog lite väl standard i botten (som du själv säger) för att vara nytänkande, men man vet ju vad som funkar.
Jag tycker om denna låt, hade kunnat köpa skivan helt klart! Och kul att du behärskar både blues, soul, country mm på ett proffsigt sätt ;)
/Skriver på
mahan:
Bäst att plocka bort mina fylldilleskriverier :P
mahan:
"aboutiarallaa, ljudkortet, kan bli abourteed bleed colurted....come one bleeddeeeee,"..... :o :o :o
Detta är klar fyllandssvenska och översatt betydrer det att jag är utan ljudkort för tillfället :)
h. johan
mahan:
EMU!
Thankxs! for all,.... :)
Tackade Emu, men tydligen i fel tråd,
där ser man att whisky inte alltid gör mig klokare och fixare! :D
Sorry HM för mitt rådderi här i din tråd, försöker bättra mig :rolleyes:
Återkommer med lyssning bara jag får mitt ljudkort tillbaka
h. johan
Memphis:
Lördag kväll alltså.. :rolleyes:
Navigering