Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike - Crazy moves
Harmonica mike:
--- Citat från: cykeln skrivet 05.06.2008, 17:36:07 ---Goschh ..
Har ingen aning om vad detta är för flöjt.
Den låter som någon slags tvärflöjt – men du har alltså byggt den själv (har inte läst bruksanvisningen hur man gör) – imponerande!
Du låter som om du inte gjort annat än spelat flöjt – måste väl ha något med munspelskunskaperna att göra :D – eller kan det vara den allmänna musikaliteten som är hög!
Fränt improviserat och proffsigt spelat i mina öron. Du breddar dig åt flera håll hör jag!
--- Slut citat ---
Hoppsan sa..Missad komment,ja då får det väl bli en bump då av det hela..
Biken:
Jo denna flöjt har jag byggt,samt några till.Första låten som jag lirade flöjt på,många spelfel.Men känslan går ju fram och det är det viktigaste.Numera tycker jag att mixen skär och skriker/basar,får väl snygga till denna lite mixmässigt vad det lider.
#################
Det har ju varit lite diskussioner om övertonsflöjter i annan av mina trådar så jag lyfter upp denna för nya kommentarer eller bara lyssning,helt upp till er.
Detta är alltså första låten som jag lirade övertonsflöjt på efter att ha byggt den dagen före.
Digga loss boys and girls,kommentarer är inte så nödvändigt.
Mike
mahan:
Tjou Mike!
Den flöjten har jag diggat redan flere gånger, den borde nog få lov av "His Master" att få medverka oftare! :)
h. johan
Dividend:
Ja, just det. Jättetrevlig denna också :)
Nu sparad..
Clemens:
Tjena Mike
Ja ..man bli ju imponerad..har nog med att hålla ordning på tangenterna...skönt lir! /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida