Forum > Demolåtar

Harmonica mike/Nine months later... Version 4.. 14/12..

<< < (6/10) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: mahan skrivet 07.12.2007, 23:58:31 ---Jouooou!
Lyssnade igen en gång på denna glada jazzgångare, upp till E-dur7 en sväng vore inte fy skam eller...
tycker piano liret börjar sitter mer o mer, basen fäljer åxå snyggt!

drive ooon man! :D

h.  johan

--- Slut citat ---

E-dur 7..Ja det blir precis så Johan på munspels solot..sen veete fanken..Jag har kört några maj ackord.. :ph34r: eller vad det nu heter..nu är det m in tur att kika i flarran..kolla stavfeleen..ha ha

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.12.2007, 00:04:19 ---
--- Citat från: mahan skrivet 07.12.2007, 23:58:31 ---Jouooou!
Lyssnade igen en gång på denna glada jazzgångare, upp till E-dur7 en sväng vore inte fy skam eller...
tycker piano liret börjar sitter mer o mer, basen fäljer åxå snyggt!

drive ooon man! :D

h.  johan

--- Slut citat ---

E-dur 7..Ja det blir precis så Johan på munspels solot..sen veete fanken..Jag har kört några maj ackord.. :ph34r: eller vad det nu heter..nu är det m in tur att kika i flarran..kolla stavfeleen..ha ha

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Whisky stavfel... deta bryker åfta hende mig åkso! :D :lol: :P

ha de bra!

h. johan

Bengan_gbg:
Skönt grundsväng på låten Mike! Pianot gillar jag mest vid ca 30-45 sek..det är jäkligt sköna drillar. Tycker det tar lite för lång tid innan du lättar på trycket och slänger på sången för den är riktigt ball! Munspelet kalas likaså!

Harmonica mike:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 08.12.2007, 13:31:32 ---Skönt grundsväng på låten Mike! Pianot gillar jag mest vid ca 30-45 sek..det är jäkligt sköna drillar. Tycker det tar lite för lång tid innan du lättar på trycket och slänger på sången för den är riktigt ball! Munspelet kalas likaså!

--- Slut citat ---

Tjenare Bengan.
Jo det är kanske lite för långt intro i denna..Nu har jag justerat lite men inte lagt upp den än..Drog några walkin´prylar på basen..Kanske lite bättre..Men jag tror nog att jag måste in med lite sång på första sträckan.Jag gillar oxå "drillarna",men mitt favorit parti är när munspelet kommer in,därifrån svänger det rätt bra..Lägger nytt munspel av världsklass som avslutning på låten :D,det är kvar att göra..samt lite mer sång..sedan så..

So hang in there mate..

Mvh
Micael

Wernborg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.12.2007, 17:30:34 ---Inget mäster verk,men kul att lira in - gick omkring med ett leende hela kvällen
--- Slut citat ---

Visst. Inte perfekt, men spelglädjen skiner igenom. Kul! Ska bli kul att höra nästa version.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion