Forum > Demolåtar
Harmonica mike/Nine months later... Version 4.. 14/12..
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.12.2007, 18:07:36 ---
--- Citat från: mahan skrivet 05.12.2007, 23:15:25 ---Lyssnat nu 110 ggr, okei Josse kunde slänga in lite lös stratokomp på sina ställen.....
alligaaaaaaaator.. yeah.....
Lite mer whisky o ..............
jag somnar..............
med denna på repeat, skitsyggt :)
h. johan
--- Slut citat ---
Johan..Har du varit i whiskey flarran? :D
Cheers mate.
Donat lite till i denna,fixat en hel del,lirat lite mer walking,städat lite i pianot...I kväll (torsdag)slänger vi på lite gura ala´ditt recept.Tänker oxå blåsa omkull er på slutet med ett ruggigt munspels solo..he he
Däremot har jag inte skissat på mer sång..Det måste bara dit. Slänger upp v2:an så fort vi har guran å munspelet på plats.
Tack för comment.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Oj vad jag väntar på folgende version!
He he ruggigt or raggigt! :D
h. johan
Harmonica mike:
--- Citat från: mahan skrivet 07.12.2007, 00:49:46 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.12.2007, 18:07:36 ---
--- Citat från: mahan skrivet 05.12.2007, 23:15:25 ---Lyssnat nu 110 ggr, okei Josse kunde slänga in lite lös stratokomp på sina ställen.....
alligaaaaaaaator.. yeah.....
Lite mer whisky o ..............
jag somnar..............
med denna på repeat, skitsyggt :)
h. johan
--- Slut citat ---
Johan..Har du varit i whiskey flarran? :D
Cheers mate.
Donat lite till i denna,fixat en hel del,lirat lite mer walking,städat lite i pianot...I kväll (torsdag)slänger vi på lite gura ala´ditt recept.Tänker oxå blåsa omkull er på slutet med ett ruggigt munspels solo..he he
Däremot har jag inte skissat på mer sång..Det måste bara dit. Slänger upp v2:an så fort vi har guran å munspelet på plats.
Tack för comment.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Oj vad jag väntar på folgende version!
He he ruggigt or raggigt! :D
h. johan
--- Slut citat ---
Det är nära nu Johan..riktigt nära..Bara munspelet och lite sång kvar..Drar en förhands lyssning till dig när allt sitter..Måste bara slut föra Julskive projektet och det tar nog hela helgen i anspråk..Men sen så..Hang in there mate - det börjar svänge riktigt fint nu :P
Mvh
Micael
vstrs:
Kul grej!
Harmonica mike:
--- Citat från: vstrs skrivet 07.12.2007, 21:07:37 ---Kul grej!
--- Slut citat ---
vstrs..
Tack för den kommentaren..Vet ju inte riktigt vad den betyder..Men jag hade riktigt kul när jag spelade in detta,så är det det du syftar på så är det taget!
Däremot så är låten inte klar,detta är en skiss.Det kanske inte framkom i trådhuvudet,men så är det.
Tack för kommentaren,även om den var lite "kryptisk"..
Mvh
Micael
mahan:
Jouooou!
Lyssnade igen en gång på denna glada jazzgångare, upp till E-dur7 en sväng vore inte fy skam eller...
tycker piano liret börjar sitter mer o mer, basen fäljer åxå snyggt!
drive ooon man! :D
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida