Forum > Demolåtar
Harmonica mike/Nine months later... Version 4.. 14/12..
Harmonica mike:
Kör en "le bömp"..
Ifall nån fler har nåt att säga om detta,innan jag går vidare med låten..Gärna tips på ackords vändningar,stick eller - ja ni vet..
Mvh
Micael
jay thomas:
Jag saknar lite smygande blås, även om munspelet sitter som en räkmössa! Kolla in på youtube, en kille som heter Maceo Parker, www.youtube.com/watch?v=FR41cXuUfPg .
mahan:
Lyssnat nu 110 ggr, okei Josse kunde slänga in lite lös stratokomp på sina ställen.....
alligaaaaaaaator.. yeah.....
Lite mer whisky o ..............
jag somnar..............
med denna på repeat, skitsyggt :)
h. johan
Harmonica mike:
--- Citat från: jay thomas skrivet 05.12.2007, 14:21:41 ---Jag saknar lite smygande blås, även om munspelet sitter som en räkmössa! Kolla in på youtube, en kille som heter Maceo Parker, www.youtube.com/watch?v=FR41cXuUfPg .
--- Slut citat ---
JT:
Vilket ohyggligt sväng det var på det bandet,och vilken sax lirare!
Det får nog bli lite blås i denna helt klart, och lite mindre framträdande piano komp..
Mvh
Micael
Harmonica mike:
--- Citat från: mahan skrivet 05.12.2007, 23:15:25 ---Lyssnat nu 110 ggr, okei Josse kunde slänga in lite lös stratokomp på sina ställen.....
alligaaaaaaaator.. yeah.....
Lite mer whisky o ..............
jag somnar..............
med denna på repeat, skitsyggt :)
h. johan
--- Slut citat ---
Johan..Har du varit i whiskey flarran? :D
Cheers mate.
Donat lite till i denna,fixat en hel del,lirat lite mer walking,städat lite i pianot...I kväll (torsdag)slänger vi på lite gura ala´ditt recept.Tänker oxå blåsa omkull er på slutet med ett ruggigt munspels solo..he he
Däremot har jag inte skissat på mer sång..Det måste bara dit. Slänger upp v2:an så fort vi har guran å munspelet på plats.
Tack för comment.
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida