Forum > Demolåtar
Harmonica mike/Nine months later... Version 4.. 14/12..
Dividend:
Du kan ju testa hur det blir med grungelizern i cubase?
Används av vissa som har bråttom :)
Harmonica mike:
--- Citat från: Dividend skrivet 15.12.2007, 18:19:22 ---Du kan ju testa hur det blir med grungelizern i cubase?
Används av vissa som har bråttom :)
--- Slut citat ---
Grungelizern..? Vad är det ,effekt,,eller vad? Där är jag lite lost..Tror inte det finns nåt sånt i min burk..Cubase LE samt SX 3 står det på mina cubejsare..
Help me out.
Mvh
Micael
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.12.2007, 10:57:29 ---
Grungelizern..? Vad är det ,effekt,,eller vad? Där är jag lite lost..Tror inte det finns nåt sånt i min burk..Cubase LE samt SX 3 står det på mina cubejsare..
Help me out.
--- Slut citat ---
Nu blev jag osäker själv, grungelizern gör tydligen motsatt sak; alltså adderar störningar till ett audiospår. Så där ljög jag. Ganska säker på at det finns en effekt man kan köra på audiospår, för att minska dist och dylikt dock! Mailar om jag kommer på vad!
(Kör sx2 på den här maskinen så lite dålig pejling på dina versioner just nu)
Nån som vet?
Harmonica mike:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.12.2007, 12:48:54 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.12.2007, 10:57:29 ---
Help me out.
--- Slut citat ---
Nu blev jag osäker själv, grungelizern gör tydligen motsatt sak; alltså adderar störningar till ett audiospår. Så där ljög jag. Ganska säker på at det finns en effekt man kan köra på audiospår, för att minska dist och dylikt dock! Mailar om jag kommer på vad!
(Kör sx2 på den här maskinen så lite dålig pejling på dina versioner just nu)
Nån som vet?
--- Slut citat ---
Studio kommer med ett reportage kring detta så småningom..Olsberg hade en förfrågan om "skadade" filer för en månad sen.Tydligen kommer det nåt nytt (plugg)som skall vara bra för reparation av filer med missljud.Nu vet jag inte om det löser mitt problem,men det kan vara värt att testa.Jag kan ju alltid lira om,så har jag alltid gjort tidigare - men jag är rädd för att känslan i liret inte kan återskapas,förmodligen blir det bättre :lol:
Tack för kommentar Per,och för att du angagerar dig..Lagt upp låten hos Jänkarna,dom ser ut att gilla den!!
EDIT::
Låten ligger numera på färdiga då jag ser mitt jobb som klart.En gura skall på,men det blir nog inte förrän efter årsskiftet nån gång..
EDIT::
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida