Forum > Demolåtar
mahan - MISS YOU flyttad till färdiga
mahan:
--- Citat från: Åsa skrivet 16.11.2007, 22:24:36 ---
--- Citat från: mahan skrivet 16.11.2007, 22:13:54 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 16.11.2007, 22:10:02 ---Hög potential på den här låten! Sången skulle du göra om läste jag, och så höjer du upp den sen. Låt solisten och leadgitarristen få några chanser till ;)
--- Slut citat ---
TAckar Åsa!
Ha haa, ringde just upp solisten o leadgitarristen och dom lovade komma tillbaka! :D :P
h. johan
--- Slut citat ---
ha ha, ja men vilken tur!! :lol:
--- Slut citat ---
Jepp!
Man har ju en väldig övertalningsförmåga! :P
equality:
Väldigt fint komp. Gillar verkligen den figur akkegurorna och pianot bildar ihop men inte att vara utan den i flera minuter. Inte för jag kan nåt om trummor men jag tycker det är väl många spökslag? Lite tveksam till distgitarren och tycker du skall hushålla något mer med stämmorna. Snälla låt piano/gitarrgrunkan komma tillbaka från introt. Den är lysande och låtens hook el clou eller vad det kan heta.
Emulator:
vilka trummor : :blink: :o
verkligen skitbra gjorda ! Gillar attityden generellt i sånge, kanske någon sur ton, men det ordnar sig. oerhört bra ideer med kören.
Hör jag något otajt mellan gitarr och trumma runt 2:48 ?
Violin/cellosolot vackert. skulle nästan vilja höra en versino där övrigt komp tas ner till NOLL och byggs upp igen...det enda som limmar ihop låten är cellon.
Annars är jag impad över uppbyggnad och trummor. verkligen skitbra mahan!
Dividend:
--- Citat från: Emulator skrivet 17.11.2007, 03:09:34 ---Annars är jag impad över uppbyggnad och trummor. verkligen skitbra mahan!
--- Slut citat ---
medhåll. Sitter här och funderar över min mahan-skiva. Vilka låtar som skall vara med. Kanske lika bra genialiskt och vänta till efter jul. Nu är du ju produktiv som sjutton... Iofs gör det inget om jag får bränna 2-3 skivor istället för bara 1 :D
Fast??? Vem använder cd-formatet numera??? Det verkar på väg ut. Tills vidare har jag en mapp i min mp3spelare som heter "mahan" :)
(Jupp inga cdspelare i min lägenhet, cdrom för datorn iofs.....)
ynot:
gillar detta. längre o mer komplext uppbyggt
lyssnar på en laptopp så ljudet stämmer nog inte för mig
saknar en analog synt som kommer in o driver nångon liten mellodi imellanåt.
kanske få lite mer driv i gura kompet i slutet. violin partiet fin fint.
saknar lite kraft eller fyllighet i reffarna sång mässigt.
sången falskar inte så mycket i minna öron men jag är kanske skadad..
roligt o höra
tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida