Forum > Demolåtar

mahan - MISS YOU flyttad till färdiga

<< < (6/6)

Wernborg:
Lyssnar på trean nu. Sången närmare nu ja. Finemang.
Breaket kändes lagom också.

Men du. Det där tunga stoppet vid 3,04 har nog nästan missat det innan. Den känslan hade varit gött om den fortsatte sedan lite a la modern hårdrock så. Liksom samma synkoper fram till solot.

Nä nu stökar jag till det för dig.....

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 17.11.2007, 22:44:01 ---Lyssnar på trean nu. Sången närmare nu ja. Finemang.
Breaket kändes lagom också.

Men du. Det där tunga stoppet vid 3,04 har nog nästan missat det innan. Den känslan hade varit gött om den fortsatte sedan lite a la modern hårdrock så. Liksom samma synkoper fram till solot.

Nä nu stökar jag till det för dig.....

--- Slut citat ---

Oh no vännen, har lärt mig av dina "komplexa" kommenter förr! :wub:
3:04 framåt önskas tunga gitarrer eller....kan fixas, har V-ampen lånad fortfarande,

Så vi är på slutrakan i varje fall så please tell me, nu drar vi den till slut! :)

h.    johan

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 17.11.2007, 22:44:01 ---

--- Slut citat ---

Detta är nu fixat i versione FYRA!
Hoppas det funkar nu så jag snart kan slänga upp den på färdiga! eller.....
(jo, detta VAR en äkta BUMP) :D

h.  johan

Harmonica mike:
Från version 1 -4..Hur fanken gick det till? Antar att jag har missat lite här.. :ph34r: :P

Nåväl,alltid trevligt att höra färdiga versioner.För det är så det låter..Falsett sången grymt bra gjort! Det är ju ingen lek,tro mig jag har provat men det vill sig inte riktigt..Bra guror å drums oxå,som vanligt får man väl säga.Kan du inte slänga upp en dålig mix så man får såga lite? Jag är lite sugen, så inte sågen rostar ihop fullständigt. :lol:
Skit bra nu Johan,minns första verren.Där fanns det lite att önska - inte nu.Allt sitter bra.Pianot i början mycket snyggt! Stråket vid 2.20 nånting grymt snyggt oxå!

Norrlands juryn drar till med 4 för låten,5 för lir sång å mix.

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 19.11.2007, 19:47:58 ---Från version 1 -4..Hur fanken gick det till? Antar att jag har missat lite här.. :ph34r: :P

Nåväl,alltid trevligt att höra färdiga versioner.För det är så det låter..Falsett sången grymt bra gjort! Det är ju ingen lek,tro mig jag har provat men det vill sig inte riktigt..Bra guror å drums oxå,som vanligt får man väl säga.Kan du inte slänga upp en dålig mix så man får såga lite? Jag är lite sugen, så inte sågen rostar ihop fullständigt. :lol:
Skit bra nu Johan,minns första verren.Där fanns det lite att önska - inte nu.Allt sitter bra.Pianot i början mycket snyggt! Stråket vid 2.20 nånting grymt snyggt oxå!

Norrlands juryn drar till med 4 för låten,5 för lir sång å mix.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Go Norrland Go !

TAckar Micael, nu tror  jag att den kan slänges på färdiga knaggen! :D
Så sant som du säger, ibland är sjungandet jättesvårt, fast man tycker det borde vara enkelt, men skam den som ger sig!
Så får vi ta i tu med följande låt!

Tack igen en gång för listening o commenting o allting! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion