Forum > Demolåtar

mahan - MISS YOU flyttad till färdiga

<< < (3/6) > >>

mahan:

--- Citat från: SteveHarris skrivet 15.11.2007, 09:46:16 ---Låt ideen är bra great.
Dina trummor eller ja programmeringen av dem förvånar mej ännu också, jag tycker att sången går lite väl mycket över allt annat , höj gitarrerna maybe?

h.Tommy

--- Slut citat ---

TAckar Tommy!
ska kolla nivåerna på mixen, :)

h.  johan

mahan:

--- Citat från: djonas skrivet 15.11.2007, 21:26:12 ---Snygga harmonier!
Jag gillar samarbetet mellan piano, synt och ackegurorna. Elgitarren kan höjas aningen i volym, något otydlig nu. Sången är helt ok...något falsk på sina ställen men du vågar i alla fall sjunga...det är mer än jag kan säga för mig själv. :)
Violin partiet är skitsnyggt...framför allt kompet...violinen är lite väl mkt midi men låter helt ok ändå.
Gitarrsolot kunde vara mer framträdande...lite mer i mitten framför allt...och framför allt längre. B)
Bra idéer och melodier överlag.
Nice work!
Mvh / djonas

--- Slut citat ---

Stort tack Djonas!
ha, nästan skäms nu över falskheten i sången, har ju inte haft tid att sjunga om den ännu, men skall ske småningom.
OCh nivåerna ska trimmas till,

tack för snygg feed! :)

h.  johan

Åsa:
Hög potential på den här låten! Sången skulle du göra om läste jag, och så höjer du upp den sen. Låt solisten och leadgitarristen få några chanser till  ;)

mahan:

--- Citat från: Åsa skrivet 16.11.2007, 22:10:02 ---Hög potential på den här låten! Sången skulle du göra om läste jag, och så höjer du upp den sen. Låt solisten och leadgitarristen få några chanser till  ;)

--- Slut citat ---

TAckar Åsa!

Ha haa, ringde just upp solisten o leadgitarristen och dom lovade komma tillbaka! :D :P

h.  johan

Åsa:

--- Citat från: mahan skrivet 16.11.2007, 22:13:54 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 16.11.2007, 22:10:02 ---Hög potential på den här låten! Sången skulle du göra om läste jag, och så höjer du upp den sen. Låt solisten och leadgitarristen få några chanser till  ;)

--- Slut citat ---

TAckar Åsa!

Ha haa, ringde just upp solisten o leadgitarristen och dom lovade komma tillbaka! :D :P

h.  johan

--- Slut citat ---

ha ha, ja men vilken tur!!  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion