Forum > Demolåtar
Wernborg - TIME PASSES BY - Version 2 - Mer 70-tal än Powerballad nu???
ynot:
med lite tuffare gura o gittar melodier i stället för elpiano kunde det varigt pink floyd gillar den känslan ;) bara sjungit med lite mer okonventionell sång melodi kunden den riktigt stuckigt ut...
men det är bra jobbat inget snack om det ..väldigt fint ton i solot dock
tony (de du vet kommer snart)
dede:
--- Citat från: Wernborg skrivet 15.11.2007, 23:57:13 ---
--- Citat från: dede skrivet 15.11.2007, 23:48:16 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 15.11.2007, 23:30:34 ---
--- Citat från: dede skrivet 14.11.2007, 03:00:46 ---Nån av oss är definitivt mogen för behandlingshem. :ph34r:
--- Slut citat ---
Å jag vet vem. B)
--- Slut citat ---
Gud hjälpe mig! Jag behöver nog mer än en elchock innan jag uppskattar denna genre! Annars lyssnar jag mest på Thores greatest hits och japansk hårdrock för närvarande. :D
--- Slut citat ---
Ähh, du vet hur det är. Ränderna går aldrig ur riktigt. En och annan smörhårdrockslåt kommer ur en helt omedvetet, det var ju ändå det jag genomled högstadiet till i början på åttiotalet. :lol: Fast till skillnad från dig så gillar jag det. I smyg. Så det kanske är jag som ska elchockas trots allt.
Ps. Härlig att ha dina oberäkneliga kommentarer tillbaka förresten. Long time no see!
--- Slut citat ---
Nä, jag vet inte hur det är.....Jag vet hur det var; Att lyssna på Buck Owens och Byrds när alla lyssnade på Nazareth och Alice Cooper. Men jag tog grym hämnd och skaffade allt med King Crimson och Henry Cow. Vem diggar det va :ph34r: :D
Hoppas att ses oftare och att du återgår till att göra små mästerverk! :)
ynot:
roligt att se dina tecken i gen dede
liten kapning unskyll wernborg
Harmonica mike:
Nja Stefan..
Jag håller inte riktigt med om det där med sången.Jag har ju pratat med dig på telefon,och så där ljust som du sjunger här pratade du inte.Där du har ditt naturliga "prat",där är stämbanden i rätt läge för sången,testa att sjunga där...Lägg bara lite mer tryck från mag stödet,inte skrik.Det är det jag vill höra..Tips i all välmening,då jag gillar din röst - fast med en felaktig teknik..Jag har en låt här med passager av den del av halsen du använder,förresten..jag tog nog bort den för vidare bearbetning..Låten hette (som arbets namn då) Glenns Blues,vet inte om du hann lyssna på den?
Nåväl,den kommer snart upp i färdig tappning,så kanske du får en hint om hur jag menar..Inte så lätt att förklara i ord så det blir förståeligt.
Mvh
Micael
Dividend:
Vad? Sången är ju bra, det är GENREN som är åt helvete ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida