Forum > Färdiga produktioner
Hawk-You show me love
hawk:
Tackar Tokai för lyssning och feedback.det här med basen är åtgärdat nu ,det var lite tunt.
det var många som tyckt till om detta.
MVH Conny
Emulator:
Sitter i skrivande stund och letar bra tågbiljetter på Sj's hemsida, och kommer hela tiden på mig med att jag faktiskt lyssnar på en demo. Jag slutar att aktivt lyssna.....så bra ljudbild har ni fått till!
Kalasbra sång, supertajta stämmor. MEN det låter för snällt i min smak. skulle testa att ta trummorna, höja upp volymen så det i princip distar om du kör analogt, (annars en förstärkarsimulator kanske.) och spela in på ny kanal och justera till lite. En elgitarr bakom med lite powerchords med bra dist på skulle sitta som en fläskläpp i reffen. Synten är lite för vass. testa att runda den lite, eller kör en stämma en oktav ner?
summa +
En gedigen låt komplett
Proffsigt lagda instrument och sång
summa -
småmjäkig ljudbild. saknar lite udd.
saknar distgitarr
saknar lite fläsk (överstyrning) i trumljuden.
lite vass synth.
Men, överlag jättebra!!!
DåligtGehör:
Känns nästan som att lyssna på ungdomsradio innan man stänger av för att gå och sätta sig att titta på en Åsa-Nissefilm eller Bingo-lotto.
Tydligt arr som är lätt att ta till sig. Ljudet ok men inte lika topp - vilket redan har nämnts. Inget som tilltalar mig men det låter som en sådan låt skall låta tror jag. Möjligtvis lite anonym om inte sången bar som den gör.
hawk:
Hejsan
Emulator- tackar för kritiken vi suger åt oss av detta
hoppas du hittade nån biljett.
Dåligtgehör-tackar för lyssning och feedback trots att det inte är din genre
kollar du ofta på Åsa-Nisse filmer :)
91:an:
Jag skulle vilja säga skitbra gjort. Melodiös 60-tals pop när den låter som bäst. Konkurrerar med svenska Wallstones (Becker/Martindahl)! Vem spelar vad i låten, är det fler än en som sjunger? Jag tycker det låter väldigt färdigt både spel- och nivåmässigt så härifrån kommer bara ryggdunk!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida