Forum > Färdiga produktioner
Hawk-You show me love
Tokai:
En kommentar till alla kommentarer, men riktat till dig, hawk.
I och för sig är det här din egen sak, du svarar som du vill och som det passar dig. Men en sak som har slagit mig är att du inte reflekterar över den kritik du fått vad gäller det musikaliska innehållet. Du har bara reagerat på det ljudmässiga, basen, trummorna t.ex. Och det ska man ju göra, förstås. Men antingen gör du det i det tysta eller så tycker du att musiken, dvs själva låten, är så pass bra att den inte behöver ändras - spelar ingen roll vad andra tycker! (en del tycker att den är toppen, en del har vissa synpunkter)
Skulle vara intressant att höra vad du anser om den saken.
hawk:
Hejsan Tokai
självklart tar man åt sej all kritik, anledningen till att jag mest kommentar
mixen är väl för att jag där varit mest osäker.Som jag skrev i ett rätt tidigt svar så tycker jag att låten
är en av dom bättre vi gjort därför är det kul att höra om det finns fler som tycker det.
vad det gäller ändringar i låten så är det ju alltid svårt att göra några större grejor i en redan såpass färdig skiss,däremot mix är ju bedydligt enklare att göra något åt direkt.
tack för påpekandet.
MVH Conny
Eddi:
Jag tycker den är bra jag
Emulator:
BUMP! välkommen tillbaks ;)
palm:
Detta var riktigt bra...
Lätt att lyssna till och så bra att man BARA lyssnade. Vilken röst du/ni har. Gillar kopplingen som någon gjorde till Per Geesle för att hitta ämne mer identitet i låten som lätt dränks i havet av all radiomusik. Men vilken potential ni har!
/Palm
Ups såg nu att de det var en rätt gammal post....men va f@n den är ju bra ändå :-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida