Forum > Färdiga produktioner
Windhowler - Far Away
Robin Frejd:
Tackar så mycket! Har varit aktiv på Studio Forum i flera år, men tycker att det har gått ner sig så vansinnigt mycket. Plus att man i princip aldrig får feedback om man inte är en av veteranerna. Och på den fronten var det ju verkligen skillnad här!
Eddi:
--- Citat från: Robin Frejd skrivet 19.10.2012, 17:39:25 ---Tackar så mycket! Har varit aktiv på Studio Forum i flera år, men tycker att det har gått ner sig så vansinnigt mycket. Plus att man i princip aldrig får feedback om man inte är en av veteranerna. Och på den fronten var det ju verkligen skillnad här!
--- Slut citat ---
Kul lägg gärna upp något äldre grejer också, några här hänger på SF också men inte de flesta. Gillar ditt uttryck.
Harmonica mike:
En viktig grej Robin,forumet hålls levande av dom som kommenterar så bidra du också.
Ibland räcker det med ryggdunk typ att man gillar,men hör/tycker man nåt annat så skriver man det.
En det är urusla på det och det retar vissa rävar här så att föregå med gott exempel är en bra ide´..
Får man så ger man..
Mike
Robin Frejd:
Självklart är det som du säger! Ska hjälpa till så mycket jag hinner!
tigersoul:
I början hade jag svårt att kommentera så konstruktivt eftersom jag inte hade erfarenheten men man kan vara med i dialogen ändå o bidra med ens upplevelser oberoende av tekniskt kunnande ;)
Vad gäller SF så är jag inte jätteförtjust i den sidan. Det känns som att stämningen inte är den bästa många gånger och att det är en grupp som anser sig "de kompetenta" vilka sällan kommentarer någon utanför den klicken. Det är deras åsikt att tidningen o forumet "sänkt sig" till en allt för låg nivå där det är för liten inriktning på de professionella. Vill minnas något jag laddade upp, som iofs var under den allra tidigaste delen av min "karriär" så det lät väl inte jättebra men fick kommentarer från personer i denna grupp som "perfekt exempel på den kattskit som redaktören vill ha in på forumet". Inte riktigt ett ställe att växa på.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida