Forum > Färdiga produktioner
Windhowler - Far Away
Eddi:
Jag är svag för sådan här pampig filmmusik allt låter bra men det finns egentligen inga överraskningar med harmonierna och det är lite synd. Du låter ganska likt Christian Andersson på forumet känner ni varandra?
tigersoul:
--- Citat från: Robin Frejd skrivet 19.10.2012, 00:54:16 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 19.10.2012, 00:16:27 ---Du är på god väg, när det gäller spel kan du ju inrikta dig på indie spel först där man inte behöver ha en lång resumé av storkontakter bakom sig för att komma någon vart ;)
--- Slut citat ---
Precis! Har tänkt ta kontakt med speldesign-linjerna i landet och se ifall det är några studenter som behöver musik till sina skolprojekt osv.
--- Slut citat ---
Gör det, så himla lätt är det trots allt inte att få musik i god kvalitet gjord åt ens indie projekt ;)
Ola:
låter hel fett. bara lite elgitarr som saknas
Robin Frejd:
--- Citat från: Eddi skrivet 19.10.2012, 10:54:28 ---Jag är svag för sådan här pampig filmmusik allt låter bra men det finns egentligen inga överraskningar med harmonierna och det är lite synd. Du låter ganska likt Christian Andersson på forumet känner ni varandra?
--- Slut citat ---
Det har rätt med harmonierna, men det är så jag vill ha min filmmusik. Sparar alla rolig harmonik till mina piano-låtar. Du kan hitta dem på www.soundcloud.com/windhowler om du är intresserad!
Jag gick precis med i forumet mer eller mindre så känner ingen här.
Tack för feedback!
tigersoul:
--- Citat från: Robin Frejd skrivet 19.10.2012, 13:40:45 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 19.10.2012, 10:54:28 ---Jag är svag för sådan här pampig filmmusik allt låter bra men det finns egentligen inga överraskningar med harmonierna och det är lite synd. Du låter ganska likt Christian Andersson på forumet känner ni varandra?
--- Slut citat ---
Det har rätt med harmonierna, men det är så jag vill ha min filmmusik. Sparar alla rolig harmonik till mina piano-låtar. Du kan hitta dem på www.soundcloud.com/windhowler om du är intresserad!
Jag gick precis med i forumet mer eller mindre så känner ingen här.
Tack för feedback!
--- Slut citat ---
Du är så välkommen här bland alla sköningar. Faktum är att du hittat det överlägset bästa musikerforumet på nätet utan tvivel ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida