Forum > Demolåtar
Asti - Life
hogge:
--- Citat från: Asti skrivet 22.05.2012, 17:05:01 ---
--- Citat från: hogge skrivet 22.05.2012, 15:58:06 ---En fin visa detta Asti.. Helt klart.. Långt ifrån tråkig. Tycker att Du har en del variationer inbakade som gör det spännande..
Nu är jag ruskigt allergisk mot dragspel - p.g.a. min morfar (en lång historia) - men här funkar t.o.m. det...
Kanske skulle det passa med någon form av ett stick som bryter av det hela lite.. Men det fungerar alldeles utmärkt i dess nuvarande form också..
Gött mos!!
--- Slut citat ---
Jag använder cortison mot dragspelsallergi och det hjälper! :)
Jag ser avsnittet "Everything seems..." som ett stick som förekommer två gånger,
men det kanske behövs ytterligare någon form av variation...?
På tal om stick höll jag på att trampa på en geting häromdagen, som låg
utsträckt på golvet och hade gaddat ihop sig! Är det inte tidigt med getingar....?
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti t.f. Allergirådgivare
--- Slut citat ---
Snacka geting!! Här i Uddevalla har knotten redan kommit.. Det Du...
Asti:
--- Citat från: hogge skrivet 22.05.2012, 23:40:11 ---
--- Citat från: Asti skrivet 22.05.2012, 17:05:01 ---
--- Citat från: hogge skrivet 22.05.2012, 15:58:06 ---En fin visa detta Asti.. Helt klart.. Långt ifrån tråkig. Tycker att Du har en del variationer inbakade som gör det spännande..
Nu är jag ruskigt allergisk mot dragspel - p.g.a. min morfar (en lång historia) - men här funkar t.o.m. det...
Kanske skulle det passa med någon form av ett stick som bryter av det hela lite.. Men det fungerar alldeles utmärkt i dess nuvarande form också..
Gött mos!!
--- Slut citat ---
Jag använder cortison mot dragspelsallergi och det hjälper! :)
Jag ser avsnittet "Everything seems..." som ett stick som förekommer två gånger,
men det kanske behövs ytterligare någon form av variation...?
På tal om stick höll jag på att trampa på en geting häromdagen, som låg
utsträckt på golvet och hade gaddat ihop sig! Är det inte tidigt med getingar....?
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti t.f. Allergirådgivare
--- Slut citat ---
Snacka geting!! Här i Uddevalla har knotten redan kommit.. Det Du...
--- Slut citat ---
Usch ja, trampa på ett knott vill man ju inte vara med om! :unsure:
Eddi:
Det här ärju hur bra som helst även/trots/kanske därför att din förkylning hörs fortfarande, en riktigt envis en det där - bra att du inte låter det onda regera fortsätt producera. Framförallt gillar jag harmonierna som överraskar hela tiden trots att meanm kan tycka att det är nån slags standarlåt men det är det inte, Arret med gitarr vispar och dragspel känns också helt rätt.
Upp med texten - för den är också väldigt fin. Få se nu jo det blev 4 smilisar för denna- :D :D :D :D
hogge:
--- Citat från: Asti skrivet 22.05.2012, 23:44:31 ---
--- Citat från: hogge skrivet 22.05.2012, 23:40:11 ---Snacka geting!! Här i Uddevalla har knotten redan kommit.. Det Du...
--- Slut citat ---
Usch ja, trampa på ett knott vill man ju inte vara med om! :unsure:
--- Slut citat ---
HAHAHAHA...... Din tok!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 23.05.2012, 01:14:08 ---Det här ärju hur bra som helst även/trots/kanske därför att din förkylning hörs fortfarande, en riktigt envis en det där - bra att du inte låter det onda regera fortsätt producera. Framförallt gillar jag harmonierna som överraskar hela tiden trots att meanm kan tycka att det är nån slags standarlåt men det är det inte, Arret med gitarr vispar och dragspel känns också helt rätt.
Upp med texten - för den är också väldigt fin. Få se nu jo det blev 4 smilisar för denna- :D :D :D :D
--- Slut citat ---
Du överdriver, men det gör inget, jag blir glad ändå! :)
Ska lägga upp texten, om jag inte förlagt den...
Tack för värmande ord (även om här är tillräckligt varmt ändå B))
/Asti t.f. textförläggare
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida