Forum > Demolåtar

Asti - Life

<< < (5/5)

Eddi:

--- Citat från: Asti skrivet 23.05.2012, 12:52:09 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 23.05.2012, 01:14:08 ---Det här ärju hur bra som helst även/trots/kanske därför att din förkylning hörs fortfarande, en riktigt envis en det där - bra att du inte låter det onda regera fortsätt producera. Framförallt gillar jag harmonierna som överraskar hela tiden trots att meanm kan tycka att det är nån slags standarlåt men det är det inte, Arret med gitarr vispar och dragspel känns också helt rätt.
Upp med texten - för den är också väldigt fin. Få se nu jo det blev 4 smilisar för denna-  :D :D :D :D

--- Slut citat ---
Du överdriver, men det gör inget, jag blir glad ändå!  :)
Ska lägga upp texten, om jag inte förlagt den...
Tack för värmande ord (även om här är tillräckligt varmt ändå  B))
/Asti t.f. textförläggare

--- Slut citat ---
Liksom att Fantomen ibland blir en alldeles vanlig man med trenchcoat kan jag ibland mena det jag uttrycker. (jag trodde som 7-12-åring att han kallades den vandrande valnåden förresten) Den här låten är så urskön så att det tickar om det om någon tycker den är sämre än fyra smilisar så slår jag till henom utan tvekan :D

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 24.05.2012, 19:10:40 ---
--- Citat från: Asti skrivet 23.05.2012, 12:52:09 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 23.05.2012, 01:14:08 ---Det här ärju hur bra som helst även/trots/kanske därför att din förkylning hörs fortfarande, en riktigt envis en det där - bra att du inte låter det onda regera fortsätt producera. Framförallt gillar jag harmonierna som överraskar hela tiden trots att meanm kan tycka att det är nån slags standarlåt men det är det inte, Arret med gitarr vispar och dragspel känns också helt rätt.
Upp med texten - för den är också väldigt fin. Få se nu jo det blev 4 smilisar för denna-  :D :D :D :D

--- Slut citat ---
Du överdriver, men det gör inget, jag blir glad ändå!  :)
Ska lägga upp texten, om jag inte förlagt den...
Tack för värmande ord (även om här är tillräckligt varmt ändå  B))
/Asti t.f. textförläggare

--- Slut citat ---
Liksom att Fantomen ibland blir en alldeles vanlig man med trenchcoat kan jag ibland mena det jag uttrycker. (jag trodde som 7-12-åring att han kallades den vandrande valnåden förresten) Den här låten är så urskön så att det tickar om det om någon tycker den är sämre än fyra smilisar så slår jag till henom utan tvekan :D

--- Slut citat ---
Guran som Fantomen använde var väldigt speciell med en halmhatt högst upp på halsen
och en bastkjol som skylde stallet. Måste varit svårstämd i djungelhettan... :unsure:
Jag PM:ar dig vilka du ska klå upp! B)
/Asti t.f. vålnad

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion