Forum > Demolåtar

Gurano & Jay Thomas - Melody

<< < (4/6) > >>

Jocke:
Kul och intressant - men inte så lätt att sjunga med till... kanske behövs några lyssningar till... ;-D

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 15.03.2012, 09:53:27 ---Ja men det blev ju helcoolt det här.
Tv-spel/filmusik typ.Lite mystiskt hela stycket och i en sekvens filmad med spänning,sitter detta helgjutet.
Nagelbitar feeling..Då blir det ,hattar i luften - 4 å en luggsliten kepa.Omsatt i en femgradig richterskala = 4,2

Mike

--- Slut citat ---
Tackar
Himla kul att den uppskattas.
Jo den blev riktigt bra om jag får säga det själv . JT´s och mitt bidrag gifte ihop sig bra!

--- Citat från: Jocke skrivet 15.03.2012, 18:18:48 ---Kul och intressant - men inte så lätt att sjunga med till... kanske behövs några lyssningar till... ;-D

--- Slut citat ---
Tackar
Om du lyckas sjunga med får du säga till :)
Kanske bäst att bara låta sig bäras iväg av ljuden dock.

Tack båda
Gurano

Light Head:
Spontan känsla,, ett intro... till ett svenskt tv-program,, som visas i "magasinsform" 1 gång / vecka. Ett bra signum för programmet,,, efter själva början övergår det till att bli bakgrundsmusik och programmledaren berättar om det vi kommer att få se...

Tusan, lät jag negativ? Det var inte min tanke!!

Gurano:

--- Citat från: Light Head skrivet 15.03.2012, 21:31:39 ---Spontan känsla,, ett intro... till ett svenskt tv-program,, som visas i "magasinsform" 1 gång / vecka. Ett bra signum för programmet,,, efter själva början övergår det till att bli bakgrundsmusik och programmledaren berättar om det vi kommer att få se...

Tusan, lät jag negativ? Det var inte min tanke!!

--- Slut citat ---
Kul spontan känsla - ser inget negativt i den.
Tack för att du tog dig tid att lyssna

Gurano

MaxB:
Då jag nu lyssnar tänker jag inte ens på att det är Gurano och Jay Thomas jag lyssnar på. Light Heads tanke på TV intro och sen kommer en presentations av veckans program ligger nära till hands.
Och lite skräckis med blåset vid 182 och det skumma ljudet som följer.
Kul med samarbetet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion