Forum > Demolåtar

Gurano & Jay Thomas - Melody

<< < (6/6)

Jay Thomas:

--- Citat från: Eddi skrivet 17.03.2012, 01:36:22 ---Blev ju en helt annan låt med JT's inlägg och då ska jag inte tjata om trummor - jag gillar utvecklingen mycket ni talar samma språk hör jag i alla fall funkar det mycket bra. Det känns som en helhet nu till skillnad från tidigare, Braa :D

--- Slut citat ---

Kul att du diggar Eddi, tackar! :)

Tokai:
Har nu försttå att det är Gurano och JT tillsammans som ligger överst i tråden. Trodde först det var bara Gurano och blev lite konfunderad när det lät likandant i det andra ljudspåret. Så jag har inte hört Guranos version mao och kan inte jämföra. Frågan är vad Gurano bidrog med - för här låter det väldigt mycket J Thomas. Inga guror höres, eller? Och bas är ju inte vad du sysslar med...normalt  ;)
Kul och lekfullt, men lite långrandigt. Det blir lite enahanda till slut. Nåt som bryter av äro af nödvändighet!

Gurano:

--- Citat från: Tokai skrivet 17.03.2012, 15:43:54 ---Har nu försttå att det är Gurano och JT tillsammans som ligger överst i tråden. Trodde först det var bara Gurano och blev lite konfunderad när det lät likandant i det andra ljudspåret. Så jag har inte hört Guranos version mao och kan inte jämföra. Frågan är vad Gurano bidrog med - för här låter det väldigt mycket J Thomas. Inga guror höres, eller? Och bas är ju inte vad du sysslar med...normalt  ;)
Kul och lekfullt, men lite långrandigt. Det blir lite enahanda till slut. Nåt som bryter av äro af nödvändighet!

--- Slut citat ---
Jag jobbar även väldigt mycket med ljud utöver gura ... även tex bas synth å annat - finns mycket av den varan bakåt i KR-historiken :)

Här hör du enbart mitt bidrag - du som missade :D

Ha det gott
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/GuranoMelody1.mp3[/mp3]

Tokai:
thanks
den där  ;) kommer från ditt svar vad gäller Plan B. Ville vara lite lustig tillbaka - he-he
"Vi tar till oss och funderar på din kritik! Tack för den - det behövs alltid.
Tack för att du bl.a. gillar guran"  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion