Forum > Demolåtar

Gurano & Jay Thomas - Melody

<< < (5/6) > >>

Jay Thomas:

--- Citat från: Light Head skrivet 15.03.2012, 21:31:39 ---Spontan känsla,, ett intro... till ett svenskt tv-program,, som visas i "magasinsform" 1 gång / vecka. Ett bra signum för programmet,,, efter själva början övergår det till att bli bakgrundsmusik och programmledaren berättar om det vi kommer att få se...

Tusan, lät jag negativ? Det var inte min tanke!!

--- Slut citat ---

--- Citat från: MaxB skrivet 16.03.2012, 00:18:34 ---Då jag nu lyssnar tänker jag inte ens på att det är Gurano och Jay Thomas jag lyssnar på. Light Heads tanke på TV intro och sen kommer en presentations av veckans program ligger nära till hands.
Och lite skräckis med blåset vid 182 och det skumma ljudet som följer.
Kul med samarbetet.

--- Slut citat ---

Jag slår ihop era svar lite "brutalt" men jag tycker det är en jättehärlig association! :) Jag både köper den och gillar den, då tankarna oftast gå mot bilder och TV-mediet är ju bilder om något. :)

cykeln:
Kul med de här colabben - men lätt att  missa att det ligger musik mitt i tråden och inte i trådhuvud.
I första delen tyckte jag att maribas-ljuden låg lite högt i volym och inte smälte in - annars lite cool sådär
Från sådär 147 blir det riktigt interessant!
Goddigod!

Gurano:

--- Citat från: cykeln skrivet 16.03.2012, 20:03:36 ---Kul med de här colabben - men lätt att  missa att det ligger musik mitt i tråden och inte i trådhuvud.
I första delen tyckte jag att maribas-ljuden låg lite högt i volym och inte smälte in - annars lite cool sådär
Goddigod!

--- Slut citat ---
Kul och tack för att du inte missade å kul att du gillar...men det är samma version i trådhuvudet som längre ner i tråden ;)
Denna kom till i all hast men ändå med ett bra resultat - men kan det bli på annat sätt när man får colabba med eminenta medmusikanter :D

Gurano

Eddi:
Blev ju en helt annan låt med JT's inlägg och då ska jag inte tjata om trummor - jag gillar utvecklingen mycket ni talar samma språk hör jag i alla fall funkar det mycket bra. Det känns som en helhet nu till skillnad från tidigare, Braa :D

Jay Thomas:

--- Citat från: Gurano skrivet 16.03.2012, 23:26:54 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 16.03.2012, 20:03:36 ---Kul med de här colabben - men lätt att  missa att det ligger musik mitt i tråden och inte i trådhuvud.
Goddigod!

--- Slut citat ---
Kul och tack för att du inte missade å kul att du gillar...men det är samma version i trådhuvudet som längre ner i tråden ;)
Denna kom till i all hast men ändå med ett bra resultat - men kan det bli på annat sätt när man får colabba med eminenta medmusikanter :D

Gurano

--- Slut citat ---

Tack cykeln! :)

Gurano,  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion