Forum > Färdiga produktioner
Fuzzbub -What are we (Feat. Gurano)
MaxB:
Intresant men i min nuvarande löyssning är det på tok för låg volym på basen eller för murrig bas så att den inte kommer fram som jag skulle önska.
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 20.07.2011, 21:59:09 ---Intresant men i min nuvarande löyssning är det på tok för låg volym på basen eller för murrig bas så att den inte kommer fram som jag skulle önska.
--- Slut citat ---
Är det Philipslurarna :lol:
Fuzzbub:
--- Citat från: Eddi skrivet 21.07.2011, 01:11:45 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 20.07.2011, 21:59:09 ---Intresant men i min nuvarande löyssning är det på tok för låg volym på basen eller för murrig bas så att den inte kommer fram som jag skulle önska.
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Hehe, ja jag hör basen ganska klart men kan höja den lite och ta bort lite djupbas om det är det du menar Max? /JEH
Fuzzbub:
DropBox verkar strulig för tillfället. Låten finns överst på www.soundcloud.com/fuzzbub också. /JEH
MaxB:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 21.07.2011, 09:41:21 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 21.07.2011, 01:11:45 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Hehe, ja jag hör basen ganska klart men kan höja den lite och ta bort lite djupbas om det är det du menar Max? /JEH
--- Slut citat ---
På första frågan svarar vi: Nej <_<
På den andra: Troligen
Har lyssnat i ett par Samson HP20-hörlurar. De är ganska ofärgande upplever jag efter lyssning på olika artister och låtar.
Jag antar att basen är precis som du säger Fuzzen. Om inte fler än jag reagerar och kommenterar på samma sätt, ska du inte ändra.
Om inte fler lyssnar och kommenterar, vet jag däremot inte vad du ska göra...
Ska lyssna igen!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida