Forum > Färdiga produktioner

Asti feat Julianna - All I can think of

<< < (24/30) > >>

Analogfreak:
Jag ger mig! Det är absolut ingen skillnad mellan Studio Projects B1 och Neumann U87 förutom priset. Det är bara idioter som köper U87:an för att dom är så jävla dum i huvet och tror att den är bättre än B1. Undra när Abbey Road kommer upptäcka att B1:an finns och börja använda den.

Gurano:

--- Citat från: Analogfreak skrivet 28.01.2011, 12:38:20 ---Jag ger mig! Det är absolut ingen skillnad mellan Studio Projects B1 och Neumann U87 förutom priset. Det är bara idioter som köper U87:an för att dom är så jävla dum i huvet och tror att den är bättre än B1. Undra när Abbey Road kommer upptäcka att B1:an finns och börja använda den.

--- Slut citat ---
Det är nog ingen som ifrågasätter vad som är bättre eller sämre, men jag tror att du missar nyanser i det vanliga svenska språket - du förstår inte vad andra säger och du begriper nog inte heller riktigt hur du uttrycker dig!

Sorry Asti - ska inte gnälla mer i din tråd, men det intressanta är att det alltid blir så när AF trådar, man kan ju hoppas att en aha-klocka ringer snart hos gossen.

Ha det gott
Gurano

Analogfreak:
Nu glömde jag nästan bort att MaxB har defekt hörsel så med hänsyn till det så borde vi ju ta hans inlägg med en nypa salt

MaxB:

--- Citat från: Analogfreak skrivet 28.01.2011, 12:43:38 ---Nu glömde jag nästan bort att MaxB har defekt hörsel så med hänsyn till det så borde vi ju ta hans inlägg med en nypa salt

--- Slut citat ---

Jag har ända sen Analogfreak fick en varning (runt den 22 januari) haft god ton mot grabben. Jag har bjudit till och har försökt hålla god ton mot honom. Men det har totalt gått honom förbi. Han har inte ens lagt märke till att jag givit honom en chans, att jag bemött honom med så mycket respekt jag kan. Jag hoppades att han var tillräckligt socialt kompetent men det var tyvärr en missbedömning. Du har fått en varning. Ska du vara kvar på kontrollrummet får du rycka upp dig!

Beakta punkt 1) och 3) här ovanför!

Analogfreak:
Vilken varning? Jag får inte ut nåt av det här Kalle-Anka forumet. Ni kan ju ingenting annat än att leka värdsmästare med era B1:or.
Ni är för sorgliga.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion