Forum > Färdiga produktioner

Asti feat Julianna - All I can think of

(1/30) > >>

asti:
I asked Julianna to sing this song and I think she did a tremendous job! Thank you Julianna!
She puts a nerve into the song with a lovely feeling för the melody and text.
She asked me to decrease the level of the song in the first mix, so here it is! Is the balance OK?

Titel: All I can think of
Artist: Asti och Julianna
Musik & Text: Asti
Sång: Julianna
Längd: 4:25
År: 2011

Jag har lagt på lite extra deesser på sången, höjt ståbasen en aning, samt låtit slutet klinga ut lite längre!
Tror att den får anses klar nu.

Bengan_gbg:
Nog bland det snyggaste jag hört från dig Asti! Känns mer helgjutet. Fasen vad det hörs att folk utvecklas på ett år...iaf de som håller på och spelar :)

MaxB:
Snyggt!

Eddi:
Ja imponerande hur du får till arret så snyggt. Det ligger väl lite i hur bra man är på att traktera grejorna förstås men ljudet överlag är ju klockrent. Nån synpunkt kan jag ha på rösterna som inte synkar till hundra procent och några ssss som är dubbla och därför hörs extra i en så snygg produktion å andra sidan så är det väääldiiigt lite som osynkar så det kanske inte är något att göra nåt väsen av.

asti:
Bengan - Roligt att du tycker jag utvecklas!  :)

MaxB - Tack!

Eddi - Skönt att arret verkar vara lyckat. Vad gäller ljudet så har jag enbart skurit lite i basen på sång och gitarrer.
         Att det är lite osynk i sången är jag medveten om, ska försöka rätta till det.

Tack för era kommentarer!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion