Forum > Färdiga produktioner
Asti feat Julianna - All I can think of
Gurano:
--- Citat från: Analogfreak skrivet 28.01.2011, 13:26:17 ---Vilken varning? Jag får inte ut nåt av det här Kalle-Anka forumet. Ni kan ju ingenting annat än att leka värdsmästare med era B1:or.
Ni är för sorgliga.
--- Slut citat ---
Om du inte får ut nåt så kan väl du dra iväg till bumbibjörnarnas forum - där kan du kanske begripa lite av vad som sägs gossen
MaxB:
--- Citat från: Analogfreak skrivet 28.01.2011, 13:26:17 ---Jag får inte ut nåt av det här Kalle-Anka forumet. Ni kan ju ingenting annat än att leka värdsmästare med era B1:or. Ni är för sorgliga.
--- Slut citat ---
Vad är ditt syfte med att uttrycka dig på kontrollrummet?
Analogfreak:
Det enda ni gör är att gnälla men ni saknar helt kompetens och fattar ingenting av vad inspelningsteknik och mixteknik handlar om. Jag försöker tala om vilka saker man måste tänka på och ni hånskrattar för att ni inte fattar nåt. Ni tror att man kan ta vad skit som helst att spela in med och att man sen trollar fram en guldklimp vid masteringen ur en skitmix. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt alla idioter här. Det är bara Asti som beter sig som folk och det är bara han som förtjänar min ödmjukhet och det får han via pm.
MaxB:
--- Citat från: Analogfreak skrivet 28.01.2011, 13:35:18 ---Det enda ni gör är att gnälla men ni saknar helt kompetens och fattar ingenting av vad inspelningsteknik och mixteknik handlar om. Jag försöker tala om vilka saker man måste tänka på och ni hånskrattar för att ni inte fattar nåt. Ni tror att man kan ta vad skit som helst att spela in med och att man sen trollar fram en guldklimp vid masteringen ur en skitmix. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt alla idioter här. Det är bara Asti som beter sig som folk och det är bara han som förtjänar min ödmjukhet och det får han via pm.
--- Slut citat ---
Detta är ett forum för alla, från nybörjare till mer avancerade...
Den som är sympatisk vinner respekt, oavsett om hon är duktig eller ej...
Asti har min respekt, han är både sympatiskt och duktig.
Vad är du? Hur länge ska man vänta på dig?
Om det hjälper, föreslår jag att du gråter!
Analogfreak:
I ditt fall hjälper väl inte ens det här
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida