Forum > Färdiga produktioner
Asti feat Julianna - All I can think of
Burnin Sven:
Good song for sure and good work from all you guys involved in this project, was so cool with the video too. Thanks for sharing
Analogfreak:
Här är den rätta filen. Jag lyckas inte rädda den vassa sången på ett snyggt sätt. När jag tar bort de hårda ess-ljuden blir mellanregistret istället för framträdande. Skaffa en Röde K2 så får du snygg sång och efterbearbetningen blir lättjobbad. :)
För att vara gratisjobb så är det ett ok resultat utifrån förutsättningarna tycker jag.
MaxB:
Hi Juliana!
What kind of microphone do you use? AnalogFreak suggests using another microphone, so I'm a little bit curious.
I use a Sound Project B1 in all my recordings and, regardless what others might say, I'm really satisfied with the result.
Analogfreak:
Studio Projects hahahaha. Tack nu vet jag vars du befinner dig. Tänk om alla kände till B1:an som är så bra. Då skulle ingen kasta bort pengar på dyra mikrofoner.
asti:
Jag uppskattar verkligen allas engagemang, hjälp och råd, och tackar hemskt mycket för det,
men skulle också uppskatta om vi kan göra det i en vänskaplig och respektfull anda!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida