Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Harmonica Mike, Marruschkka - Stress
Harmonica mike:
--- Citat från: Gurano skrivet 07.09.2009, 14:04:35 ---Jo men detta e en go stressbas - Den passar nog bra.
Jag skickar över en fil till dig utan dist överhuvudtaget - då slipper jag nog även lägga på cymbaler.
Ha det gott
Gurano
--- Slut citat ---
Det blir perfa,lirar i morgon förmiddag då..
Mike
equality:
Lyssnar på versionen med HM:s. Fart och fläkt. Jefferson Airplane-vibbar och San Fransisco när det begav sig. Äh, lite punkigare än dom. Gillar tokdraget i låten. Bra!
Gurano:
Hej
Nu har jag lagt på HM´s bas och frågan är om jag inte känner mig mer stressad nu, än då jag gjorde stresslåten :)
Även om jag kanske inte fått till alla instrumentens nivåer bra? ......så blev det ett roligt samprojekt.
Tack Marre och HM
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/stress1.mp3[/mp3]
ydderF:
Jepp, San Fransisco och Grace Slick tenker jag på ;)
Du behöver nog komprimera vokalen. Den distar ibland..
Rock on ;)
Harmonica mike:
Tjabba.
Shit vad coolt det blev! Vad har du lagt på basen? Den låter ju hur coolt som helst - dock lite hög i volym.Dra ned den en par db så dom andra lirarna och sångerskan också får större plats på scenen :)
Men soundet gillar jag tok skarpt,snyggt jobbat.Warvicken låter ju nästan synth bas :D
Härlig stress låt detta,det svänger ju för FANKEN.Kul att jag fick vara med och lira.
Man skulle ju kunna anpassa trummorna med lite fills mot min jagande bas..Jag har dock ont om tid nu,måste färdig ställa en festival låt..
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida