Forum > Färdiga produktioner

Gurano, Harmonica Mike, Marruschkka - Stress

<< < (6/6)

cykeln:

--- Citat från: Eko skrivet 12.09.2009, 15:04:41 ---Efter den här stresslåten så går det åt kopiösa mängder med vin.....

--- Slut citat ---
skulle tro det .... provade med förebyggande åtgärder igår kväll men det räckte inte - som Dylan får man nog hit the hard stuff för att klara den. (sorry for OT)

Åsa:
ojoj, en sån urladdning haha! Kan inte säga så mkt om genren för det är inte min hemmaplan direkt ;) Men låten fick mig att vakna till här efter sjukdagar haha, speglade kanske lite min frustration över allt som jag inte hunnit/orkat med under veckan som gått och inte än på ett tag som det känns :lol: Kul med såna här samarbeten, snabbt gick det också tydligen!

Harmonica mike:
Tro nu inte att ni får en lugn vecka efter att ha lyssnat på denna - stress är INTE hälsosamt!

Så lyssna inte på denna  :D

Förrän till helgen  :P

Mike

Marruschkka:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.09.2009, 11:26:46 ---Tro nu inte att ni får en lugn vecka efter att ha lyssnat på denna - stress är INTE hälsosamt!

Så lyssna inte på denna  :D

Förrän till helgen  :P

Mike

--- Slut citat ---

Just detja..det är ju livsfarligt med stress :P :D

Hoppas ni mår bra trots lyssningen: Åsa, Eko samt Cykeln, men den positiva (förhoppningsvis!) stressen tycks inte vara lika skadlig säjs det ;)

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion