Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Harmonica Mike, Marruschkka - Stress
Gurano:
Tja!
Efter en lång och jobbig dag idag så gjorde jag just detta utkast. Inga nivåer eller ljud är satta. Inte heller alla instrument finns med som man kan önska.
Tänkte att det kanske fanns fler på KR som gärna vill skrika ut - kanske med en brölande bas eller med några urgrundsvrål - eller med vad som helst egentligen. I så fall kan ni väl spela in några ljudfiler och skicka över dem till mig så får vi se vad det blir till slut :)
Hoppas att ni vill vara med och skrika :wacko:
Nu e den klar
LÅTNAMN: Stress
ARTIST/GRUPP: Temporary Constellation
GENRE: punk-rock
LÅTLÄNGD: lagom
KOMPOSITÖR: Gurano
PRODUCENT: Gurano
MEDVERKANDE: Marruschkka-sång, Harmonica Mike-bas, Gurano-orgel, kompgura, sologura, trummor (EZ).
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Ha det
Gurano
Gurano:
God morgon
Tänkte bara säga det att Marruschkka skickade mig ett sångbidrag igår kväll - blev ganska bra/roligt tycker jag! Sången inbegriper mycket väl den frustration som grundidén är sprungen ur. Den som vill får gärna lämna in bidrag till låten - vad ni vill - bara det passar andan :) .
Kommentera gärna utkasten
Ha det gott
Gurano
Harmonica mike:
Tjena.
Tänkte jag skulle bjuda på lite stress baseri till detta..Men hoja vad det distade.Mixa om så lirar jag in lite.Markera ackordsbytena med en krasch också så jag får lite styrning för var det byter..Lite komplicerad(distad) ljudbild nu att lira till - men en härlig stresslåt!
En jagande 16 dels bas till detta blir perfa,32 är lite överkurs för mig :lol:
Mike
Avslappnad:
Haha! Vardagspunk anno 2009! :lol Gillar denna, en blandning av kaos och frustration och det känns just i skrivande stund 100% rätt! :D
Gott mos! (i ordets rätta bemärkelse)
Gurano:
Kul att ni gillar.
Avslappad: Jo nog är det åt punkhållet till - kändes rätt efter en hård arbetsdag :)
Detta låttempo passar nog rätt många idag.
HM: Du får gärna lägga basen - jag lägger på lite krasch på filen (bara för dig) så att det hörs tydligare - eller så gör jag om ljudbilden på en specialfil till dig så att det hörs bättre. Men du kan inte få filen förrän på söndag kväll - jag ska till stugan i helgen och fiska lite och är inte åter förrän söndag.
KR-medlemmar: Filen är även öppen för fler andra instrument - så kör på!
Ha det
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida