Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Harmonica Mike, Marruschkka - Stress
Harmonica mike:
Samma för mig,stugan hela helgen så måndag passar bra att lira lite bas.Lägg bara en krasch där du byter ackord,det räcker och lätta lite på mastern,om det är där distet kommer in..Det kan ju vara felaktigt inspelat också - alltså för höga nivåer in..
Mike
Dividend:
Intressant.
Musiken låter lite ebba grön på fyllan. :) Nämen hörs att MArre vet vad hon sysslar med, har varit med förr, allt låter "live" och opolerat vad gäller komposittionen men det vet du om och även sången.
Förstår mig väl inte riktigt på det här. :) För mycket dur :D Metal går an, men pseudopunk vette sjutton..
Men kul lyssning iaf :)
Marruschkka:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 04.09.2009, 10:43:41 ---Haha! Vardagspunk anno 2009! :lol Gillar denna, en blandning av kaos och frustration och det känns just i skrivande stund 100% rätt! :D
Gott mos! (i ordets rätta bemärkelse)
--- Slut citat ---
ha ha..det där var verkligen en spontansjungning utan några förberedelser..hade inte ens en text klar..bara improviserade fram i stundens hetta..musiken talar till en..och det verkade räcka den här gången :lol:
Precis den känslan, av kaos och frustration hade jag när jag lyssnade och sjöng till detta-gillar skarpt den här "lajv-"feelingen oxå. Känns trovärdigt :)Tack Jay.
--- Citat från: Dividend skrivet 04.09.2009, 13:09:18 ---Intressant.
Musiken låter lite ebba grön på fyllan. :) Nämen hörs att MArre vet vad hon sysslar med, har varit med förr, allt låter "live" och opolerat vad gäller komposittionen men det vet du om och även sången.
Förstår mig väl inte riktigt på det här. :) För mycket dur :D Metal går an, men pseudopunk vette sjutton..
Men kul lyssning iaf :)
--- Slut citat ---
Ja, kul är det!!Och rätt intressant-att förmedla en känsla är viktigt. Bra feedback missjö :)
Micael:Ser fram emot att höra din bas här, kul, nice collab :P
Gurano:Tack för att jag fick spontansjunga här, vackert är inte alltid rätt, näe ;)
/Marr
Harmonica mike:
Tjena.
Lirade lite stressbas då,en tagning så det är inte perfa..Vidare så måste du skicka mig en ny fil som inte distar så förskräckligt..Fara för min hörsel att lira bas till detta,,sitter med lurar :)
Sen ville jag bara ha krascharna där du byter ackord..Det är ju en ljudmatta i detta,svårt att höra var det byter..Kanske löser sig om du drar av typ hälften på mastern på den fil du skickar till mig..Drog ned volymen ordentligt på denna så att du får en hint om hur jag tänkte lira.Tycker du att det stämmer med din vision?
Nu hinner jag inte mer idag,sätter det i morgon om du skickar en ny dist fri fil..
Mike
Gurano:
Jo men detta e en go stressbas - Den passar nog bra.
Jag skickar över en fil till dig utan dist överhuvudtaget - då slipper jag nog även lägga på cymbaler.
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida