Forum > Färdiga produktioner

Tokai - Det gäller inte mig

<< < (5/7) > >>

Tokai:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 27.06.2009, 17:26:36 ---Äsch....konstnärlig frihet. Cool låt. Finns kanske lite att pula på i mixen och i tightheten men annars bra. Spännande text, lite tragiskt om du nu verkligen var oskyldig.

--- Slut citat ---

Oskyldig? Nej, absolut inte, och det säger jag till dig i all förtrolighet, men säg det inte till nån annan...
Sanningen kommer att läggas fram i min kommande självbiografi.
(Ett porträtt av en psykopat är det. Och historien är påhittad)

Eddi:
 :D

freddy:
Här blir man omnämnd och allt. Kul att du provade. Ganska enkel grej egentligen, hur tycker du att det funkade?

Den här låten var minst sagt intressant. Får lite progg-vibbar.. Texten var oväntad med, den gör att man lyssnar och vill veta vart det tar vägen.

Det här som jag nu har skrivit gäller dig alltså. Hojt!

Emulator:
Efter dagens lingvistiska upplysning så kan jag bara konstatera att jag blev glatt överaskad av denna låt. Allt är snyggt sammanvävt: man tror att det skall bli en klassisk akkerockuppsättning, men så ramlar det in lite smakfullt lagda synthar! applåder :D

Text, körarr och musik vävs ihop på ett sinnrikt sätt, och det enda jag kommer på att gnälla lite på är att jag upplever gitarren som aningens off beat ibland. Kanske överdrivet petigt, men jag hade nog pillat tonen på rätt ställe.

DOck, samlade intrycket är super!

Dividend:
Intressant, innovativt och bra låt.

Denna tankas ner vid tillfälle

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion