Forum > Färdiga produktioner
Tokai - Det gäller inte mig
Emulator:
Jo, jag är en vän av synthar i musiken helt klart, men det va väl kanske inte just det faktum att du använde synthar i sig som jag applåderade. Jag tyckte bara att det kom som en överaskande inslag, och visar at du behärskar fler grejor på något vis. Hade applåderat om det så hade varit ett bastubemedley eller om du spelat såg :D
Fullt så enkelspårig är jag inte. Jag gillar allt, och tycker det är kul när folk blandar och ger :D
Dividend:
Tebax för att lyssna igen.
Är du från malmö, varför låter du inte som en malmöit? :D (Bara undrar, ingen kritik).. Gillar denna mer och mer.. LAddar ner denna gång. Länge sen jag lyssnade på nationalteatern, men får lust nu...
Låter proffsigt.
Sången kanske skall upp lite? :) VIssa ställen dränks det lite, svårt att höra..
Tokai:
Har bott i Malmö i 22 år. Kommer från Uppsala, bor numera i Norra Skåne, Osby sen 9 år.
Nämen sluta nu med Nationalteatern, för guds skull. Men jag tar det positivt. 70-talets progg hade nåt vettigt att säga. Min låt är egentligen bara en slags thriller med mördaren i huvudrollen.
Kul att du gillar, det kommer nog mer på svenska. Håller på med en låt som heter Lissabon, lite hårdrock faktiskt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida