Forum > Demolåtar
equality & ydderF - Bodil
asti:
Man blir på gott humör när man hör den här! Gitarrspelet är suveränt!
Tuban fyller ut, men jag tycker tonerna kunde varit lite längre ibland!
Lite trombon och klarinett,som kommer in något senare än tuban kanske hade fyllt ytterligare?
Spelglädje med glimten i ögat! :wub:
equality:
Vanurå? En vårlåt mitt i julstöket? Ja, det bar sig inte bättre att den fantastiske Gränslandsmedlemmen från stället där i väster som börjar på "N", just det Nashville, hörsammade min förfrågan om han kunde tänka sig att lägga på lap steel och t o m banjo på denna buskislåt. Gäller ju att förvalta detta väl så jag undrar om det är korrekt inmixat? Passade också på att lägga på några stämmor på slutet. Vill också be asti om ursäkt för att jag inte har svarat. Tack för din kommentar. Det blev alltså banjo och steel, hoppas det går lika bra! Länken finns i första inlägget. Tack ydderF för påläggen!
/e
Emulator:
Ja, jag tycker du mixat och förvaltat allt väl.
Passar skitbra in, och låter bra också!
Harmonica mike:
Tjenare Micke.
Ja denna har man skrivit spaltmetrar om :),en riktigt bra låt som har det där lite ovanliga.
Jag anar radioframgångar för denna..
Ydderf:s prylar då till denna pärla,javisst - det funkar hur bra som helst.
Om jag måste peta på något så är det att förvalta allt snyggt lir mera sparsamt.Det finns så många snygga fills i denna låt,ibland tre stycken samtidigt.Prova att dela upp dom Micke så de snygga grejerna/fillsen kommer tills tals då och då separat..Steel guran går lite för flitigt till melodin också,fast du lirar som en gud Freddy,lite styrning där också då kommer detta att bli riktigt riktigt bra.Mixen låter också bra,,
Mina åsikter är ju bara en av flera i mängden,tycker ingen annan som jag så strunta i mina kommentarer och kör så det ryker - för detta är alldeles lysande.
Mike
ydderF:
Tackar för goda ord.
Jag tycker du har gjort en utmärkt jobb på mixen, EQ.
Fantastisk låt! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida