Forum > Demolåtar

equality & ydderF - Bodil

<< < (15/19) > >>

Bengan_gbg:
eq: alltså - det är schysst som det är. Jag tänkte nog mer lite "fluffig bastrumma" a la vilket vintage-kit som helst egentligen...bara att det känns att det är en  som flyttar ungefär lika mkt luft som tuban :)

Ta gnolandet som ett bra betyg - den fastnar ju!

equality:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 02.07.2009, 14:55:59 ---Ta gnolandet som ett bra betyg - den fastnar ju!

--- Slut citat ---

:D Jag tycker det är jättekul!

Bra uttryckt det där att "flytta ungefär lika mycket luft som tuban." Mycket målande.

Dividend:
Alltså vill du ha en marschtrumma som låter bättre så kan jag fixa ett antal olika om du skickar midispåret :D

(Inte för att den du har inte funkar. :)

equality:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.07.2009, 16:18:21 ---Alltså vill du ha en marschtrumma som låter bättre så kan jag fixa ett antal olika om du skickar midispåret :D

(Inte för att den du har inte funkar. :)

--- Slut citat ---

Javisst! Skickar den.  :)

Tokai:
Ja bastuban förgyller låten, hade kanske velat ha den mer eq:an så att basfrekvensena kommer fram. Men inte så att det slår över, men kanske en marchtrumma som skulle ge lite tyngd åt det hela, om den slås på samma ställe som bastuban.
När jag var på Kreta och lyssnade på låten (utan att kunna svara på kritik, som sagts) fick jag en fantasi att alla i  restaurangen (där internetdatorn fanns) kunde höra musiken i högtalarna, och alla slutade äta och började klappa i händerna i takt och sjöng: "Boodil!" Någon frågar mig: What is Bodil?, jag svarar: Bodil is a girl, och denne någon brister ut: Ahhhh! Booodil!! Booodil!
Tyvärr hände inte detta, men det skulle kunna vara en kul video till låten.
Hoppas du får ut mer musikaliskt nu under din sista semestervecka!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion