Forum > Demolåtar

equality & ydderF - Bodil

<< < (17/19) > >>

Dividend:
Bra mix, ja. Kul att den blev så pass bra i teknisk mening också, för nu är den väl färdig?

Kul låt, väldigt bra prestationer av alla. Den där banjon eller gitarren eller vad det är satt där den skulle... :)

MaxB:
Skönt bidrag med banjo och steel. Jag håller med HM men det är ett stort arbete att sålla bland banjo, steel och eget spel. Nu är det väldigt mycket av det goda. Går det att dra ner väldigt lite lite då och då på banjo och steel kanske under vissa sånginsatser eller då kören är med.

Eller kanske inte förresten. Låten snurrar för fjärde gången nu och jag tänker inte på det lika mycket längre...

GOD JUL!

equality:
Emu: Kul! Tack!
HM: Roligt att du vill lyssna igen! Jag förstår invändningarna men inget jag tror jag kan styra med i mixen. Det skulle nog låta konstigt om man klippte eller automatiserade i något som skall låta live och kanske ska bubbla över lite i yster spelglädje? Om man nånsin skulle ge sig på en nyinspelning tror dina tankar är väldigt bra att ha med sig. Nu är det för långt gånget tror jag.
ydderF: Tack för att du svingade ditt trollspö över denna!  :)
Divid: Blir man nånsin färdig? Jorå men jag tänkte jobba lite till med stämmorna på slutet. Lite obalans där. Thnx.
MaxB: Jo kan som sagt förstå dessa invändningar jag nog nog det får vara nu. Stort tack och god fortsättning!

asti:
Kan väl aldrig bli för mycket av det goda när det gäller en bra låt med banjo och steel!?  :)
Jag upprepar - skön musik som man blir på gott humör av!
God fortsättning förresten - ytterligare en bra vers alltså!  :)
/Asti

spacetrucker:
Kul låt, man blir glad an sånt här. Får lite "When I'm 64" vibbar av denna.

Banjo har jag alltid gillat

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion