Forum > Färdiga produktioner
Wonderland - "Afraid"
Harmonica mike:
Det låter riktigt bra det här.Det är bara sången som behöver styras upp enligt de förslag du fått.
Mycket starkt jobbat boys,bra lir och bra mix!
Mvh
Micael
wonderboy:
OK! Tack till alla som kommit med användbara tips och tricks! Nu jobbar jag vidare!
Emulator:
--- Citat från: wonderboy skrivet 22.01.2009, 12:09:51 ---Du som läser detta, lyssna och tyck! Jag behöver Din hjälp! Jag är otroligt tacksam för feedbacken hittills och sitter som bäst i startgroparna för att göra något åt det, t ex titta närmare på vad jag kan göra med sången som många uppfattar som lite väl komprimerad, en aning dov, lite väl torr och låg i volym. Finns det något mer jag bör justera? All kritik mottages tacksamt!
--- Slut citat ---
Bästa sättet att få kommentarer på sin musik är att själv kommentera andras.
Skall lyssna på din låt lite senare.
MaxB:
Låter bra ljudmässigt och påminner även om en del annan professionell musik. Det som också är lite roligt är att det känns som en mix av flera genrer i musikens värld. Gott så.
Sätt nu igång att parallellt med eget musikskapande följa Emulators råd. ;)
Emulator:
Ja, verkligen imponerade, låter underbart!
Sången ja. Fimpa lite höga frekvenser på reverbet på sången, då är det fortfarande blött men inte grumligt. Sen kan du vrida på sången nånstans mellan 3-4 Khz för att få fram den tydligare, ofta mellan 2-400 gör det susen också.
annars, tipptopp!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida