Forum > Färdiga produktioner

Wonderland - "Afraid"

<< < (6/6)

oceanmusic:
Efter att ha lyssnat på "Devil And The Deep Blue Sea" så kändes det konstigt i början men nu efter ett par lyssningar måste jag erkänna att jag även faller för denna låt! :)

Återigen en otroligt snygg retrolåt men precis rätt blandning av elgitarr och synt för att det ska tilltala mig. Det fanns ett par passager där dock gitarrerna var lite för mycket metal för att passa in men annars är det full pott från mig (igen)!  :D

djonas:
Kick Ass låt. Riktigt grym!
Gillar kompet på versen, en av höjdpunkterna i låten.
Den grymma sången måste bara upp i volym. :D
Snygg mix, clean och bra prodd.
Me like a lot!
Mvh // djonas

wonderboy:

--- Citat från: djonas skrivet 30.01.2009, 22:56:33 ---Kick Ass låt. Riktigt grym!
Gillar kompet på versen, en av höjdpunkterna i låten.
Den grymma sången måste bara upp i volym. :D
Snygg mix, clean och bra prodd.
Me like a lot!
Mvh // djonas

--- Slut citat ---

Djonas! Att Du skriver nåt sånt värmer ända in i själen! Roligt att träffa Dig här! Hoppas att Du musicerar och att Du får 50 papp i månaden av någon rik beundrare!

freddy:
Nu har jag tagit mig tid och lyssnat med. Detta är nära den musik jag gillar som mest, kul att få höra så ordentlig och välspelad musik på KR :P

Jag tycker ni håller hög klass, det låter bra om allt. Man hör basen tydligt också, mysigt.

Får ta och köpa skivan innan Slottsskogen, så jag hinner lyssna in mig. Hur går det med den?

Upp med sången lite och även gitarrsolot i slutet försvinner lite, speciellt dom lägre partierna i solot. Grötar med kompet.

Snyggt lirat iaf Wonderland!  :lol:

perrra:
Oj, vilken jävla prodd!!!!

Shit va det händer mycket hela tiden  :wub:

Asgrym mix, asgrym låt, helt enkelt asbra :=)

;) Perrra

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion