Forum > Färdiga produktioner
Wonderland - "Afraid"
Hellpig:
Jag tycker nivåerna är bra som de är men jag vet inte om jag inbillar mig; det låter ganska centrerat. Som de flesta instrument ligger mer eller mindre rätt i, utan någon panorering? Hade varit kul med annorlunda pan' under solot; t ex bas ut till vänster och synth ut till höger. Fast det är kanske lite väl ? Eller inte. Annars är det en kul låt, håller ihop bra trots en del stilbyten.
wonderboy:
Tack alla, än en gång! Mycket bra respons och då menar jag alla förslag på förbättringar!
Visst ska jag lyssna, det är ju jättekul! Nu sitter jag dock och jobbar med denna låt och den sista på vår demo, den kommer jag också tjata om att få bedömd. Deadlinen närmar sig med stormsteg och allt är ganska kotiskt just nu med både arbete, distansstudier, familj, orkester och mix! Det jag egntligen vill är att få börja spela in alla de nya låtar jag har i huvudet. Jag har ca 100 minuter nytt material i huvudet men inget i datorn! Jag skall absolut gå in och tycka, jag måste bara ro demon iland först. Tryckeri och cd-press o STIM behöver min arbetsinsats!
freddy:
Såg att ni ska lira på slottsskogen i sommar. skoj! Funderar på dra dit faktiskt, vill se Seventh Wonder ;) Så ni får bli en bonus, hehe.
wonderboy:
Ta inte fel bara! Vi heter ju Wonderland och vår demo, som kommer att säljas där, heter "Seven Wonders"! Detta skall alltså inte förväxlas med gruppen Seventh Wonder.
Silverpilen:
jag gillar låten, härligt med gammal hederlig hårdrock lite åt symofonihållet, som gammal magnumälskare så gillar jag detta, jag tycker sången låter bra men har svårt att ge en ärlig bedömning då jag får anstränga mig för att höra den, skruva upp sångvolymen och posta igen så man får höra ordentligt. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida