Forum > Färdiga produktioner

mahan - LOST ON THE HIGHWAY

<< < (3/6) > >>

mahan:
Thank you guys :)

Spacetrucker:
Låten orden komma till mig ... detta är ingen morronbön utan en önskan, keep em coming! :)

Micael:
Morningen på dig! Musik power, hehe :rolleyes: Den va kul att svarva, hoppas de käns :)

h.   Johan

ynot:
det svägner helt klart
någon timme till med trummisen som sagt skulle inte skade för att sy i hop det.
men det är skönt att köra racet o  hammna där man stannar bilen oxå . med någar bucklor o så men en skön ride liksom ,,

tony

mahan:

--- Citat från: ynot skrivet 03.04.2007, 10:12:23 ---det svägner helt klart
någon timme till med trummisen som sagt skulle inte skade för att sy i hop det.
men det är skönt att köra racet o  hammna där man stannar bilen oxå . med någar bucklor o så men en skön ride liksom ,,

tony

--- Slut citat ---

Tnkx Tony

Fint sagt de där med racet o bucklorna, tydligen har du nappat nåt från texten :)

h.  Johan

Jarnis:
Skön gubbrock. Lite väl reverbigt? Trummorna låter lite för metal-polerade kanske? Ett hamrande ta-ta-ta-ta-piano kanske skulle låta gött? Tamburin?

Lyft fram sången lite mer. Tjejkörer skulle sitta fint också.

mahan:

--- Citat från: Jarnis skrivet 05.04.2007, 00:57:41 ---Skön gubbrock. Lite väl reverbigt? Trummorna låter lite för metal-polerade kanske? Ett hamrande ta-ta-ta-ta-piano kanske skulle låta gött? Tamburin?

Lyft fram sången lite mer. Tjejkörer skulle sitta fint också.

--- Slut citat ---

Tnkx Jarnis!
Gubbrock e de rätta ordet! :)  Verbigt blev det när jag bytte ut  min vanliga comoressor mot Izotope Ozone3, Wondermachine. Men jag glömdeskruva ner effekerna överlag, så nu låter skolklassfest i gymsalen :P

I den här åldern skaffar man sig int tjejkörer sådäbara, Har nog en bekannt som kan sjunga, bör kollas :unsure:

Egna sången ska jag skruva på, eller sjunga om. få se.

h,   mahan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion