Forum > Färdiga produktioner
mahan - LOST ON THE HIGHWAY
Dividend:
Som nån sa så är du väldigt produktiv... Helt ok låt.. solot på slutet är ju skitbra ;) (typ bara 5 sekunder men ni fattar, en fullträff som avslutning)
Rock'nRoll :)
karl:
gubbrock eller inte...detta gillar jag...finns en lekfullhet och man hör att du hade roligt när du spelade in den här...tror om man fixar för mycket med den här kan mycket av den spontanitet försvinna...liked it... / karl
mahan:
TAck for det "gubbar! ;)
Dividend o Karl:
ibland måst jag bara klämma lite soolo, fast tekniken inte räcker till, men de e bara så roligt, så om jag sätter det bara lite, så där sakta i små portioner,,,,härligt att nån märkte det :) Spontanitet jaaa,kul om det känns o överförs på nåt sätt. Då har väl kompositören lyckats tror jag ;)
För mig räcker oftast som Dividend säger "helt ok-låt", jag ska inte ha mina alster marknadsförda till typ skivbolag. Det bara e kul att göra musik, o herregud om nån annan lyssnar o får ut nåt av den,+eller-, då är min musikaliska Nirvana nådd :)
tackar o hälsar
mahan
Mikke:
Kul låt. T.rex möter Ted Nudgent.
Gitarrer, bas, trummor är bra...... var o en för sej...... Du kunde ha hittat ett bättre errrrr "groove". Dvs jag upplever att det inte "sitter" riktigt. Kan inte riktigt sätta fingret på det men nånting är galet i "svänget". Trummorna känns för mycket maskin och ljuden är för snälla jämfört med bas o gurra. Tror det är trummorna som helt enkelt är galet här.
Sången är helt rätt och stämmor o solon är smäck bra. Låten är som sagt i min smak. rocknroll :D / Mikke
Larsson:
jag är åxo ett fan av spontana inspelningar!
och låten är enkel svängig & happy,samt bra
jag har bara en sak att anmärka på (och det beror på min EZ-Allergi)
skulle önska att room verbet sänktes markant för att det ska få den där riktigt torra
gubbrockigheten
musiken skär sig mot det nuvarande bryan adams trumm soundet..
de jobbar lixom inte ihop..fast det är bara min mening & smak!
annars
Snyggt jobbat!!
:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida