Forum > Färdiga produktioner

mahan - LOST ON THE HIGHWAY

<< < (6/6)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 05.05.2007, 15:00:49 ---som sist snyggt som fanken, lite låg sång ibland...men verkligen lite bara.

gott ös och samtliga instrument låter bra!

:)

--- Slut citat ---

Bara jag nu int blir alltför bra och får för mig att börja göra skiva :P :lol: :D
Men medges att jag utvecklats en massa här tack vare filurerna på KR!

h.  Johan

Burnin Sven:
Det här är kort sagt skitbra låter live precis som musik ska göra, kanske iofs lite tunt sound men förmodligen så är det mina kassa datorhögtalare från 1831 som är boven i dramat. Ser här att folk skriver om trummorna och jag vill bara inflika att dom spelar helt rätt men på tok för mycket fills i vissa delar av låten. I dom partier där dom bara kompar så är det 100%, gitarrer och allt funkar mycket bra. Kort sagt en jäkla skoj lyssning. Men är det här gubbrock trodde det var boggie woggie stuket som gäller då. Det kommer väl iofs. ann på när man beräknas vara gubbe nu för tiden :D men nog sjutton måste man över 50 strecket för att kvala in som gubbe eller :D  och då blir den här musiken på tok för ung tycker man.
Göran

mahan:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 05.05.2007, 18:03:16 ---Det här är kort sagt skitbra låter live precis som musik ska göra, kanske iofs lite tunt sound men förmodligen så är det mina kassa datorhögtalare från 1831 som är boven i dramat. Ser här att folk skriver om trummorna och jag vill bara inflika att dom spelar helt rätt men på tok för mycket fills i vissa delar av låten. I dom partier där dom bara kompar så är det 100%, gitarrer och allt funkar mycket bra. Kort sagt en jäkla skoj lyssning. Men är det här gubbrock trodde det var boggie woggie stuket som gäller då. Det kommer väl iofs. ann på när man beräknas vara gubbe nu för tiden :D men nog sjutton måste man över 50 strecket för att kvala in som gubbe eller :D  och då blir den här musiken på tok för ung tycker man.
Göran

--- Slut citat ---

Tack för den "påminnelsen" :)
 :D :lol: :D Det är så många år sen jag klev över 50-sträcket, så låtåm oss kall detta GUBBROCK! :P

Så långe det känns kul och så länge det finns andra "gubbar" som orkar lyzzna så fortsätter jag, med mina fortfarande lite trevande och testande inspelningar :)

h. Johan

mahan:
Skubbe dibbe lille   BUMP!

Ny version 30.07.2007 finns att ladda ner längst upp i trådens början!
Kommentarer mottages fortfarande, Är den nu sådan som alla önskat? ;)

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=1237.msg18293#msg18293

h.  JOhan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion