Forum > Färdiga produktioner
Asti ft Marruschkka och Freddy - Mardröm
asti:
Har fått hjälp av Freddy med ett fint gitarrsolo i slutet, som förstärker och kompletterar Marruschkkas uttrycksfulla sång.
equality:
Jajjemän! Där satt den! Helt rätt elgure-solo och Freddy lirar ju som vilken furiös guitar-hero från rockhistorien som helt. Mycket bra!
Gillar Marres röst bäst när hon tar i på slutet. Om jag skall vara petimetrisk tycker jag inte andrastämman vid 03:11 funkar riktigt men som sagt de mer Sanne Salomonsenaktiga tongångarna är super och gärna mer av den varan! :rolleyes: Bra!
Åsa:
B) Mäktigt slut! Riktigt drag, snyggt rockigt sjunget av marre och skitbra spelat av Freddy! "furiös guitar-hero från rockhistorien" tycker jag var en bra beskrivning eq! :D
Hela låten sammantaget då -en av dina absolut bästa asti!
Marruschkka:
Tack Eq och Åsa för fina ord, och..Sanne S. är inte illa att bli jämförd med, men har faktiskt hört det nån gång förut, när jag trycker på lite då ;)
Freddy: Vilket ur-häftigt gitarrsolo, sånt gör mej svag i knäna :wub:
Jag tokdiggar den här låten, det var så kul att göra detta Asti, att få råkka lite, det tackar jag för, för det behövs oxå.
Jättenice collab det här :P
/Marr
asti:
--- Citat från: equality skrivet 16.09.2008, 23:52:26 ---Jajjemän! Där satt den! Helt rätt elgure-solo och Freddy lirar ju som vilken furiös guitar-hero från rockhistorien som helt. Mycket bra!
Gillar Marres röst bäst när hon tar i på slutet. Om jag skall vara petimetrisk tycker jag inte andrastämman vid 03:11 funkar riktigt men som sagt de mer Sanne Salomonsenaktiga tongångarna är super och gärna mer av den varan! :rolleyes: Bra!
--- Slut citat ---
Jag är beredd att hålla med om andrastämman, den är nog lite malplacerad där!
Är supernöjd med Marruschkkas och Freddys bidrag till låten, det blir med en gång riktigt drag i slutet!
Upptäckte dock att när jag la på gitarrsolot blev det svårt att få en bra mix! Trummorna mer eller mindre försvann! Vet inte om det hjälper att eq:a lite mer för att få en klarare mix!?
Tack för genomtänkta synpunkter! Har du förresten fått någon reaktion efter "Felicia"?
/Peter
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida