Forum > Färdiga produktioner

Asti ft Marruschkka och Freddy - Mardröm

<< < (9/14) > >>

Dividend:
Jäpp, det bästa jag hört av dig asti, helt klart. Gillar starkt

Även marr sjunger bra i samspelet med guran.

asti:

--- Citat från: Vallhagen skrivet 07.09.2008, 14:09:52 ---Jag strölyssnade på denna innan slutet gjordes om.

Jag tycker den var skitbra då, och ännu bättre nu.

Gitarriffet är bättre än bra. Direkt genialiskt. Sådär riktigt SKITSMART!

Om du vill göra låten MEGA så ska du på ett eller annat sätt fixa till ett ännu bättre gitarrsolo på slutet som svarar mot och bitvis överglänser Marruschkas sång.

Igen: Jävligt bra!

--- Slut citat ---
Kul att du gillar låten! Jag är själv ingen fena på elgitarrssolo, så jag håller med dig om att ett bättre sådant skulle förstärka!

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 07.09.2008, 14:26:32 ---Jäpp, det bästa jag hört av dig asti, helt klart. Gillar starkt

Även marr sjunger bra i samspelet med guran.

--- Slut citat ---
Verkligen roligt med allt beröm, men jag var i början osäker på om det kanske var pretentiös smörja! Underbart med möjligheterna till collab som finns här!
Nu har jag haft förmånen att få hjälp av två jätteduktiga sångerskor också, vilket gör att man kan komponera låtarna med mindre begränsningar än om man måste klara allt själv.  :wub:

stensdotter:
Bjooooootifoll Marruschkka :-)
Lite ylande satt perfekt där i slutet.

Asti, hoppas du inte tog illa upp över fnisset efter det bombastiska slutet, det var faktiskt inte helt fel när det låg där, men det kom som en liten chock  ;)

asti:

--- Citat från: stensdotter skrivet 07.09.2008, 19:34:48 ---Bjooooootifoll Marruschkka :-)
Lite ylande satt perfekt där i slutet.

Asti, hoppas du inte tog illa upp över fnisset efter det bombastiska slutet, det var faktiskt inte helt fel när det låg där, men det kom som en liten chock  ;)

--- Slut citat ---
Jo, det var avgörande för mitt beslut att sluta upp med allt som har att göra med musik! :D
Nejdå, det är ju bara överraskande en gång, så jag tror att det blev betydligt bättre så här! Det håller bättre i längden och Marruschkkas sång tycker jag sitter fint!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion