Forum > Färdiga produktioner
Asti ft Marruschkka och Freddy - Mardröm
Åsa:
En bra låt! Jag har ju lyssnat på de flesta av dina låtar och den här är en av dom bästa tycker jag! Och rätt som det var blev det en ny låt i låten, skitbra när gitarrerna kom in och drog igång, skulle vilja ha mer av det i låten.. men då får du nog sjunga lite mer med tryck, lite attityd, för att matcha gitarrerna.. skrika läste jag nånstans här, men nej det behöver du inte :D
Jättebra, kul att höra!
asti:
--- Citat från: Åsa skrivet 30.08.2008, 22:11:07 ---En bra låt! Jag har ju lyssnat på de flesta av dina låtar och den här är en av dom bästa tycker jag! Och rätt som det var blev det en ny låt i låten, skitbra när gitarrerna kom in och drog igång, skulle vilja ha mer av det i låten.. men då får du nog sjunga lite mer med tryck, lite attityd, för att matcha gitarrerna.. skrika läste jag nånstans här, men nej det behöver du inte :D
Jättebra, kul att höra!
--- Slut citat ---
Låten är ju tänkt att vara i tre delar med samma tema i olika versioner. Sista delen har jag tänkt förstärka med ett gitarrsolo och ev stråkar som bygger upp ett crescendo. Ska också variera riffet lite grand! Fundera på det där med forumfestivalen!
/Peter.
asti:
Har tagit fasta på en del av era värdefulla synpunkter och gjort en del förändringar!
stensdotter:
Hahahaha :lol: :lol: :lol:
Ursäkta asgarvet, men slutet kom så oväntat att jag blev så full i skratt.
Fin låt som vanligt, älskar verkligen att du sjunger på din egen dialekt. Du har en röst som ligger nära, man vill verkligen lyssna. Och temat som du kör i början (krumeluren på gitarren) är bra och egen. Gillar växlingen från dur till moll i del 2 eller vad du vill kalla det. Det tyngre slutet fungerar också.
Udda, varmt, nära, kul :wub:
oceanmusic:
Rasande bra låt! :) Skitsnyggt helt enkelt, tycker jag.
Inget jag reagerar över heller utan tycker att helheten håller helt och fullt. Imponerad över den rika men ändå distinkta instrumenteringen. :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida