Forum > Demolåtar

Stolle - Once a loser

<< < (3/5) > >>

Stolle:
Min spelkamrat Leif ringde mig och berättade att denna tråd hade bumpats. Jag måste erkänna att jag hade glömt bort denna låt. Tack som tusan för påminnelsen och för de fina orden. Jäkla roligt! Jag och Leif pratade tidigare idag om att vi borde ha med någon lugnare låt till Kontrapunkt där jag kanske kunde sjunga mer. Som ett tecken från en högre makt så går HM och bumpar denna jättegamla låt. Det måste betyda att jag och Leif skall jobba på denna. Leif kanske kan lägga en understämma i refrängen. Sångljudet är ju väldigt odistinkt. Jag blev sugen på att jobba vidare på denna nu.

Avslappnad:
Känner igen den och den fortfarande lika bra i sången och bättre i helheten! :)

Leif:
Ja, det är f@n nästan så jag blir religiös! :)
Micael! Du måste ha telepatisk förmåga...ganska precis den tiden vi snackade om detta, så ser jag att du bumpade denna...hejdlöst! Snacka om att finta/tackla Saida på mållinjen! :D

Kommer ihåg att jag har hört den här låten hos Kristoffer förut, men det va ett bra tag sen...den är helt klart värd att jobba på. Får se om jag kan bidra lite på den kanske.

freddy:
Jehovas vittnen var förbi här i fredags och läste lite ur bibeln för mig, samtidigt satt min kompis Buris inne i lägenheten och lirade sin dödsmetall.

Kanske har det också något med detta att göra  :blink:

Stolle:
Upptäckte nu när jag öppnade projekt-filen så här nästan ett år senare att jag faktiskt hade en senare version än den som låg uppe här. Något bättre mixad och ny sång på refrängen.
Jag uppdaterade första inlägget med den nya versionen.

Freddy: Konspirationen tätnar... Detta är stort.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion