Forum > Demolåtar
Ny låt från IKEN
jay thomas:
--- Citat från: IKEN skrivet 14.05.2008, 20:28:46 ---Jag har fortfarande inte sett något från egghuvud och tsmalmbe ang. deras egna produktioner.
känner att jag skulle vilja se nått från dem,de är ändå jäkligt stränga och påpekande i sina svar. ;)
Jag vill höra vad de har gjort ,så att jag förstår deras referens-ramar när de kritiserar andras mixningar.
Så pojkar,upp till bevis........ :)
Och jag menar allvar här.
--- Slut citat ---
Om du klickar på deras namn, får du upp deras resp. profiler och längst ner finns det ett par, tre låtar som de har bidragit med. Typ... ;)
(Sitter i färjekön och skriver detta, lyssnandes på musik från Kontrollrummet... :) )
IKEN:
--- Citat från: jay thomas skrivet 14.05.2008, 21:58:15 ---
--- Citat från: IKEN skrivet 14.05.2008, 20:28:46 ---Jag har fortfarande inte sett något från egghuvud och tsmalmbe ang. deras egna produktioner.
känner att jag skulle vilja se nått från dem,de är ändå jäkligt stränga och påpekande i sina svar. ;)
Jag vill höra vad de har gjort ,så att jag förstår deras referens-ramar när de kritiserar andras mixningar.
Så pojkar,upp till bevis........ :)
Och jag menar allvar här.
--- Slut citat ---
Om du klickar på deras namn, får du upp deras resp. profiler och längst ner finns det ett par, tre låtar som de har bidragit med. Typ... ;)
(Sitter i färjekön och skriver detta, lyssnandes på musik från Kontrollrummet... :) )
--- Slut citat ---
Vill nog ha mer än 3-4 låtar att lyssna till,jag vill bilda mej en uppfattning om dem som musiker/Producenter.Inte för att käfta eller så,men jag vill veta hur det skall låta,om man säger så.
IKEN:
Har fått ett svar från egghuvud. som jag gillar och respekterar :).... men ett svar dröjer....och lär inte komma heller. :rolleyes:
nå,skitsamma,den som skriver,spelar,spelar in och mixar har sista ordet,endast hon/han vet hur det skall vara.Allt annat är förslag,inget annat. TJOP!!!!!!! :lol: ;)
låt nu denna tråd dö i frid,det kommer snart mer att klaga på..... :P :P
mahan:
Tjou IKEN!
Angående själva låten så lyfter jag fortfarande på hatten! Mången far vore ytterst stollta av att sönerna gjorde dedicated låtar åt dem! :wub:
Och i ditt fall när det gäller en bortgången far så tycker jag att du ska glömma vad det sägs om mixproblem o dylikt. Tanken o genomförandet detta alster är nåt så unikt att jag det ska sparas som sådant. TRor att kritikerna i detta fall inte kanske riktigt förstått det enanstående med denna låt.
Klart att det alltid finns utrymme för korrigeringar och justeringar i alla låtar som slängs upp här, men personligen efterlyser jag nån sort av respekt får låtar av denna extra känsliga typ. :wub:
Så klart att du kan ta upp vinkar o ideér, men i detta fall för kommande projekt.
Själv ger jag 5/5 för den känsla som du kastat in och den del som verkligt hörs och känns att du på riktigt har tänkt din far!
Ta icke kritiken i tråden som kritik mot dig själv eller mot din far, tror inte det är meningen!
Så koncentrera dig på följande verk nu IKEN!, tror farsgubben hade önskat samma! :)
h. johan
Hellpig:
Jag tyckte det var en juste låt men kanske lite för lång. Visst finns det kanske lite att önska av mixen men den var knappast dålig. Bra lirat, du får lämna den till någon som kan göra en remix i kortare version kanske? ;) Fint med en dedikering till farsa som ställde så mycket för dig!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida