Forum > Demolåtar

Ny låt från IKEN

(1/8) > >>

IKEN:
Här borde ju då ''den där listan'' komma upp över vilka som lirar,hur lång låten är o.s.v...
nå,skitsamma.!!!!
http://www.theikenband.se/TO_MY_FATHER.mp3
lyssna ,hata,gilla.......... detta är vad det är  :P :D :lol:

freddy:
Skönt gung, låter lite 70-tals rock om det. Fint att du hyllar farsan med en låt. Rock on :)

jay thomas:
Gillar!  :)
Fruktansvärt trevlig ljudbild! Minner om många 70-tals vinyler. Hoppas din pappa ler däruppe!

Eddi:
Ett mäktigt reqvium Iken. Många känslor som fick sin plats där. Spelmässigt så gillar jag de små drillarna på gitarrtemat på slutet bland mycket annat förstås, som sagt mäktigt. Hur diggade han din musik?
Eko

IKEN:

--- Citat från: Eko skrivet 06.05.2008, 00:15:20 ---Ett mäktigt reqvium Iken. Många känslor som fick sin plats där. Spelmässigt så gillar jag de små drillarna på gitarrtemat på slutet bland mycket annat förstås, som sagt mäktigt. Hur diggade han din musik?
Eko

--- Slut citat ---
Han gillade Deep Purple............ Speciellt ''LAZY'' från Made In Japan.
Och han hade en Cd med mitt skit,den lyssnade han ofta på i bilen säger min systerdotter.
Och en gång i tiden,pröjsade han min första strata på Hagströms (Drottninggatan.... :wub: ), den gick på 1400:- i nypris,hyran för 4:an på stupvägen 17 i Sollentuna var på 800:-...........
Min första Rick likaså,låt vara beggad,men ändå,hur han fixade det fick jag honom aldrig att avslöja.... ;)
Detta stycke är mitt ''Difficult to Cure'' (Rainbow)
Jag tackar för lyssning och att ingen dirket anmärkt på mixen.......(ÄNNU :P )

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion