Forum > Demolåtar

Ny låt från IKEN

<< < (4/8) > >>

IKEN:

--- Citat från: perrra skrivet 12.05.2008, 21:10:31 ---Tjena.

Detta är inte min musikstil, men jäkligt snyggt lirat alltså!

Edirol Orchestra Channel 10 har fått jobba en del? ;)

Men jag gillade detta faktiskt .. bra spelat som sagt, och jag antar att detta är något du gjort från hjärtat och det märks att du slitit med mkt olika ljud.

braa!

/Perrra

--- Slut citat ---
Yep Edirol....... Från polarns dator,har flyttat runt detta några varv....... :P först här med backingtracks,sedan hos kompisen för att lägga stråkar o.dyl.
Några av stråkarna är dock Mellotron i form av G-Media's M-Tron........ :lol: (MaxB,det har du missat!!!! )
tack för lyssning. :)

MaxB:

--- Citat från: IKEN skrivet 12.05.2008, 21:25:55 ---Några av stråkarna är dock Mellotron i form av G-Media's M-Tron........ :lol:
(MaxB,det har du missat!!!! ) tack för lyssning. :)

--- Slut citat ---

Hante allsde missat!  :lol:

> Härligt arr och gôtt lir på alla instrument. Mäktigt!

Jag var impad av ditt M-tron-spel oxå!

91:an:
Tycker du lyckats bra i komponerandet av orkesterarrangemangen. Självklart går det inte att jämföra upplevelsen av midiorkester mot levande, då de inte spelar med samma vilkor. Men jag tycker dina instrumentval och arr känns genomtänkta. Bäst låter förstås elgurorna! Snyggt gjort! Kontrasten mellan orkesterpartierna och rockpartierna gör sej bra. Möjligen att stycket är en aning långt?

IKEN:

--- Citat från: 91:an skrivet 12.05.2008, 23:47:41 ---Tycker du lyckats bra i komponerandet av orkesterarrangemangen. Självklart går det inte att jämföra upplevelsen av midiorkester mot levande, då de inte spelar med samma vilkor. Men jag tycker dina instrumentval och arr känns genomtänkta. Bäst låter förstås elgurorna! Snyggt gjort! Kontrasten mellan orkesterpartierna och rockpartierna gör sej bra. Möjligen att stycket är en aning långt?

--- Slut citat ---
Jupp,liite för långt är det,faktiskt,funderar på ett ''fegis slut''.........tona altså  :D
2 vändor för långt ungefär. Tackar för lyss o comments.

IKEN:
Jag har fortfarande inte sett något från egghuvud och tsmalmbe ang. deras egna produktioner.
känner att jag skulle vilja se nått från dem,de är ändå jäkligt stränga och påpekande i sina svar. ;)
Jag vill höra vad de har gjort ,så att jag förstår deras referens-ramar när de kritiserar andras mixningar.
Så pojkar,upp till bevis........ :)
Och jag menar allvar här.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion