Forum > Demolåtar
Ny låt från IKEN
Clemens:
Kul grej...lite "flower power" stuk..melodin i senare hälft påminner lite om Petersson-Berger, tonsätare från frösön för den som inte vet..rockopera från 70-talet.. eller..betongförortsmusik från eran 70-tal, Rågsved eller nåt.. får många vibbar kul.. Peace man! får man väl säga då... :)
Hellpig:
Hur fick du till en halvfärdig-demo-postning med playern förresten? Hade för mig att det bara var färdiga demos som hade den funktionen. :huh:
IKEN:
--- Citat från: Hellpig skrivet 17.05.2008, 22:38:09 ---Hur fick du till en halvfärdig-demo-postning med playern förresten? Hade för mig att det bara var färdiga demos som hade den funktionen. :huh:
--- Slut citat ---
Nu förstår jag inte hur du menar? :huh:
förövrigt,jag tackar för lyssning och eventuella kommentarer :)
IKEN:
--- Citat från: Clemens skrivet 17.05.2008, 21:21:03 ---Kul grej...lite "flower power" stuk..melodin i senare hälft påminner lite om Petersson-Berger, tonsätare från frösön för den som inte vet..rockopera från 70-talet.. eller..betongförortsmusik från eran 70-tal, Rågsved eller nåt.. får många vibbar kul.. Peace man! får man väl säga då... :)
--- Slut citat ---
Petersson-Berger minsann...jo jag vet vem han var..............,inte Rågsved,men däremot Helenelund/Sollentuna då det hela började........ :lol: och, Peace Man, själv!!!! :D :P :lol:
Hellpig:
--- Citat från: IKEN skrivet 17.05.2008, 23:05:38 ---
--- Citat från: Hellpig skrivet 17.05.2008, 22:38:09 ---Hur fick du till en halvfärdig-demo-postning med playern förresten? Hade för mig att det bara var färdiga demos som hade den funktionen. :huh:
--- Slut citat ---
Nu förstår jag inte hur du menar? :huh:
förövrigt,jag tackar för lyssning och eventuella kommentarer :)
--- Slut citat ---
Sorry, det var inte den här tråden/låten! Förvirrad som jag är postade jag fel... :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida