Forum > Demolåtar

TEMU: (silence the) echoes v4.5 (mastrad) med hellpiq+valdez!!!

<< < (12/17) > >>

Hellpig:
DoL:
Snygg bild som sagt, jag bjussar på en öl om vi träffas IRL någongång... ;)

Wernborg:
Håller med om att det är mycket i ljudbilden. Tyckte dock att Emulator gjort ett bra jobb i senaste versionen för att rensa upp.

dede:
Version fyra låter mycket mer färdig än version två. Vad du förlorat på vägen är lite opolerad charmig kantighet och en del stramhet. Käre Ynot breder ut sig lte mer Caveiskt på fyran. Nåväl bägge är asbra men jag hade satsat på fyran och kanske försöka återskapa en del av brutaliteten från tvåan om det är möjligt.
 :)

Dark Of Light:

--- Citat från: Hellpig skrivet 05.04.2007, 23:05:26 ---DoL:
Snygg bild som sagt, jag bjussar på en öl om vi träffas IRL någongång... ;)

--- Slut citat ---

:rolleyes: Du är en riktig kompis...  ^_^

Emulator:
Wärnberg: Jag sa ju att pålkranar aldrig är fel ;)
Det är mycket..sitter as we speak och pillar o fnular lite för att se om det blir bättre. Jobbigt!  Jag lyssnar själv på tex recoil....musik som man greppar först efter en massa lyssningar, och detta är nog sådan. Vi får se vad som händer. tack för dina öron!

tack för orden hellpig!

Dede: jag delar din uppfattning helt, något har försvunnit även om ajg personligen gillar tyngden och upprensningen i ver fyra. svårt val, för tvåan har andra kvaliteer som sagt. Jag och ynot funderar på två versioner.....och så har ju även hellpig mixtankar. och idf ordnar fetingremixen har han lovat, blir mycket detta ;)

tack alla för positiva ord och bra kritik!

Emulator:
ny version...
åt det ickeparanoida hållet denna gång med mer kör (fast borttagen tidigare i låten) och mer gitarr samt EKG-samplingar innan breaket bör höras nu.

jaha, får se då :)

länk i första inlägget!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion