Forum > Demolåtar

TEMU: (silence the) echoes v4.5 (mastrad) med hellpiq+valdez!!!

<< < (11/17) > >>

Emulator:

--- Citat från: Dividend skrivet 04.04.2007, 08:40:16 ---Helhetsintrycket är att det är en bättre version. ljudmässigt. Men den jagade stämningen är försvunnen, jämfört med echoes 2. Nu är det bara bra bakgrundsmusik! :( Fasen.
Alltså, jag menar allting är perfekt! Gitarrspel, sång, allting. Så jag vet inte om det är fel på er, eller på mig  :D

Behåller båda på mp3-spelaren så får vi se om jag kan luska ut vad det är ;)

VAD HAR NI GJORT EGENTLIGEN!!!!  :angry:

:D

--- Slut citat ---

huh..jag vet inte....;)   Vill också veta det. jag gillar denna bättre men inte ynot....eller bättre..hum. jo.

Vi får slipa til två versioner då :)

Och för att förtydliga: Dark Of Light gjorde den eminenta bilden (DoL=Dark Of Light) !

Dividend:

--- Citera --- jag gillar denna bättre men inte ynot....eller bättre..hum. jo.

Vi får slipa til två versioner då
Och för att förtydliga: Dark Of Light gjorde den eminenta bilden (DoL=Dark Of Light) !
--- Slut citat ---

DoLs bild är magnifico!  1984! Det är känslan jag får, kanske också av galenskap, som jag nämnde tidigare.

Två versioner? Ynot håller med mig?... Tja, skall lyssna mer som sagt :) Försöka utröna vad som saknas sas ;)

valdez:
Jag tror det kan vara en god idé att plocka bort min kör och köra på det ursprungliga..höj gitarren dock för den ligger alldeles för lågt.

och till  Dark of Light: Snygg bild!

Dark Of Light:
 ;) Kapar härmed tråden högst tillfälligt för att säga; TACK!

Skulle egentligen bara testa mitt nya Corel Draw lite granna och kom på att tänka på den där vansinniga drömmen jag hade med en stridsvagn med hammare...

Den passade så bra till den där låten...  ^_^

Nåja, trådkapningen avslutas härmed! :P

Wernborg:
Har lyssnat på ver 4 nu. Jag har ju varit aktiv motståndare till pålningsmaskinsvirveln tidigare, men nu när den är så låg så saknar jag den. Huga!!  :lol:
Det är väldigt mycket att lyssna på och blir en aning rörigt, men det kan också vara en mixfråga, för alla element är bra så jag kan inte säga att något ska bort direkt. Skulle jag gärna haft något mer ordning och reda i arret, även om jag själv kan sväva ut och göra tokmusik själv så vem fan är jag att uttala mig om det?  :P

Nä, detta är bra. Tunga gitarrer herr Hellpig och fina körer Valdez.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion