Forum > Demolåtar
TEMU: (silence the) echoes v4.5 (mastrad) med hellpiq+valdez!!!
ynot:
men visst fan svänger den svarta katten på svansen :D
Emulator:
--- Citat från: Dark Of Light skrivet 03.04.2007, 14:32:46 --- ^_^ Som ett pussel...
Och alla bitar är svarta! :lol: Det var högst positivt menat B) !
Inget fel i svart och mörker, det är ju endast där man ser ljuset....
Alltså, jag ÄR en sucker för "Queensryche liknande" låtar. Jag menar låtar med dialoger, ljud (inte nödvändigtvis musikinstrument) mm, mm, mm. Någon ville att man skulle korta ner slutet, gör INTE det! Det är så surrigt och kaotiskt, så underbart.
Kan ni inte göra en låt som suger som omväxling så att jag får något negativt att skriva :lol: ;)..?
--- Slut citat ---
Helt omöjligt är det nog inte att göra ngt som suger, jag har nog talang där :)
Inget fel i svart....endast där man ser ljuset. Fanken så bra sagt, lite av meningen med det vi gör känns det som.
Alla pusselbitar svarta :) tolkar jag positivt!
tack för lyssning!
Cadello: Tack så mycket för millimetrarna!
Ynot: Nyanser som lyser så svart som möjligt....smart sagt :) jag får väl rådda ihop och ftpa PT-session så kan du ta vid om du vill fixa lite nya voices?
Hellpig: Återstår ju hästjobb att mixa resten..finns ju en medlem som är lite sugen, ochså kankse du vill testa lite...? för att ta fram monsterguran ;)
och pileksaken....den fixar vi då ;)
Jag ska sortera runt denna och tanka upp på ftp'n, sedan får väl i hugade kollaboranter och idf komma på ett sätt att mixa...och/eller göra ändringar.
Bidrar med en talade bild av DoL ;)
http://img123.imageshack.us/img123/4315/emuynotsilencemy4.jpg
equality:
--- Citat från: Emulator skrivet 04.04.2007, 00:33:45 ---Bidrar med en talade bild av DoL ;)
--- Slut citat ---
He, he fin bild! Festligt jag fick också association till Sovjetunionen när jag hörde denna första gången, remember?
Nåt slags omänskligt stalinisktiskt där individen offras för nomenklaturans intresse, där till slut ingen gynnas. Kan det vara den där pålningsmaskinen?
Dividend:
Helhetsintrycket är att det är en bättre version. ljudmässigt. Men den jagade stämningen är försvunnen, jämfört med echoes 2. Nu är det bara bra bakgrundsmusik! :( Fasen.
Alltså, jag menar allting är perfekt! Gitarrspel, sång, allting. Så jag vet inte om det är fel på er, eller på mig :D
Behåller båda på mp3-spelaren så får vi se om jag kan luska ut vad det är ;)
VAD HAR NI GJORT EGENTLIGEN!!!! :angry:
:D
Hellpig:
--- Citat från: equality skrivet 04.04.2007, 00:40:08 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 04.04.2007, 00:33:45 ---Bidrar med en talade bild av DoL ;)
--- Slut citat ---
He, he fin bild! Festligt jag fick också association till Sovjetunionen när jag hörde denna första gången, remember?
Nåt slags omänskligt stalinisktiskt där individen offras för nomenklaturans intresse, där till slut ingen gynnas. Kan det vara den där pålningsmaskinen?
--- Slut citat ---
Helt klart ett juste omslag!
Div:
Jag tyckte det lät bättre - mindre rörigt och så. Smaken är olika så klart...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida